Gå til innhold

Frisør/makeup i sarpsborg eller Halden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm... Leter etter en bra frisør til bryllupet mitt. Siden jeg har ganske kort hår tror jeg at jeg skal satse på litt løshår også på den store dagen. Også trenger jeg pene negler og en flink makeup artist til den store dagen:=)

Noen som har noen å anbefale i halden eller Sarpsborg? Og finnes det noen andre som leier ut bryllupsklær til menn i Østfold enn Solbruden???

Blir veeeldig glad for litt hjelp... :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det er ei på Jim's Frisørhjørne som er veldig flink til å ordne hår til bryllup. (Tror jeg skal bruke ho selv) Det er i Halden.

Og på Estetique på Storsenteret i Halden skal det også være ei som er kjempe flink. Akkurat nå husker jeg ikke navnene på dem, men hvis du er interessert kan jeg finne det ut for deg.

Bruden i Fokus leier også ut. Men det ambefaler jeg IKKE. Velg noen andre i stedet. Men jeg vet bare om BiF og Solbruden. Men vil du ikke bruke Solbruden? Lurer selv på hvor vi skal få tak i klær til brudgom osv...

Skrevet
Har hørt at det er ei på Jim's Frisørhjørne som er veldig flink til å ordne hår til bryllup. (Tror jeg skal bruke ho selv) Det er i Halden.

Og på Estetique på Storsenteret i Halden skal det også være ei som er kjempe flink. Akkurat nå husker jeg ikke navnene på dem, men hvis du er interessert kan jeg finne det ut for deg.

Bruden i Fokus leier også ut. Men det ambefaler jeg IKKE. Velg noen andre i stedet. Men jeg vet bare om BiF og Solbruden. Men vil du ikke bruke Solbruden? Lurer selv på hvor vi skal få tak i klær til brudgom osv...

Vi var hos Solbruden på lørdag.. mannen min fant noe han likte, men det hadde vært greit å titte litt til... Skal se om jeg ikke finner noen andre i Østfold også som leier ut til brudgommen... Sier evnt i fra!! :sjarmor:

Ho som sminker i halden heter EVA, og er utrolig flink.. Men jeg kunne tenke meg å ikke sitte på utstilling i et kjøpesenter... Men ender nok opp med ho likevel. Vet du hva ho heter på Jims frisørhjørne.. ??? Litt viktig at de setter opp med løshår, hvis ikke kan det bli en spinkel frisyre... :hoho:

Brud i Fokus holder jeg meg langt unna.. Ikke hørt mye pent om dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...