AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #1 Skrevet 23. februar 2018 Den der "Er dette det, Yvonne??" og en YouTube-link som inneholdt virus. Den har gått noen dager. Jeg jobber med film, så når jeg fikk det fra en god venninne trykket jeg på linken... Merket ikke noe da, men nå har noen vært logget på min konto på Andesnes, og der var ikke jeg hverken på onsdag eller i dag. Har de klart å finne ut av passordet? Har byttet nå, da. Men hvilken skade kan ha blitt gjort? En app var lastet ned, "meowshare". Slettet den. Hjelp, får litt noia! Anonymkode: f7743...5b7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #2 Skrevet 23. februar 2018 "Er dette DEG" skulle det stå. Anonymkode: f7743...5b7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #3 Skrevet 23. februar 2018 Hvorfor i alle dager klikket du på linken??? Nå vil alle vennenne dine få tilsendt denne Anonymkode: 832e1...f5f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i alle dager klikket du på linken??? Nå vil alle vennenne dine få tilsendt denne Anonymkode: 832e1...f5f Takk for et strålende innspill! Jeg forklarte over. Litt sent å komme med pekefinger nå. Men ingen har sagt at de har fått noe. Anonymkode: f7743...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå