Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5dpo idag og veldig utålmodig! Jeg hadde lovet meg sjøl å ikke være det, men styrer visst ikke over følelsene likevel:fnise: 

- hvor tidlig kan man egentlig teste? 

- erfaringer med å teste tidlig? Positive eller negative? 

Mvh, prøver i pp1:ninuskapus:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke vits å teste før tidligst 8-9 DPO,spørs hvor tidlig egget festet seg og hvor mye HCG du produserer..

Jeg produserer kanskje mer HCG enn andre og testet svakt positivt forrige pp 8 dager før IKM,...

Men så tidlig som 5DPO er ikke egget festet engang,muligens så du har ikke begynt å produsere HCG enda..mest sannsynlig..:)

Skrevet

Okei, da er det bare å vente:link:

Skrevet

Ville ventet til IKM, men jeg er litt sær. Syns det er så nedslående med negative tester, og tester jeg tidlig og den er negativ så håper jeg den skal bli positiv helt til IKM. Og det gjør meg sprø :fnise: Vet det er mange som blir sprø av ikke å teste også, så er jo veldig individuelt ;)

Skrevet
1 minutt siden, Aryamili skrev:

Ville ventet til IKM, men jeg er litt sær. Syns det er så nedslående med negative tester, og tester jeg tidlig og den er negativ så håper jeg den skal bli positiv helt til IKM. Og det gjør meg sprø :fnise: Vet det er mange som blir sprø av ikke å teste også, så er jo veldig individuelt ;)

Jeg syns alltid det er utrolig imponerende (og blir litt misunnelig) å høre om de som klarer å holde seg med å teste frem til man faktisk kan få et troverdig resultat :fnise:

Jeg klarer ikke spenningen,og skulle helst visst det dagen etter befruktning..:alice:

Skrevet

Ved forrige svangerskap hadde jeg positiv test nøyaktig en uke før ikm. 

Anonymkode: 99bf9...e76

Skrevet
7 minutter siden, BethD skrev:

Jeg syns alltid det er utrolig imponerende (og blir litt misunnelig) å høre om de som klarer å holde seg med å teste frem til man faktisk kan få et troverdig resultat :fnise:

Jeg klarer ikke spenningen,og skulle helst visst det dagen etter befruktning..:alice:

Hehe, takk :fnise:

DET skulle jeg også, skulle helst visst det før befruktning egentlig :fnise: 

Skrevet

Godt å høre det er flere utålmodige sjeler :pasha:

Skrevet

Jeg ventet til to dager etter IKM. Som noen også skriver over så syns jeg det er noe veldig kjipt med negative tester. Syns det er lettere å takle mensen da det er noe jeg er vant til. Jeg ventet altså til to dager etter mensen skulle kommet før jeg testet meg men ble likevel veldig overrasket over positiv test.

Anonymkode: 78391...a75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...