AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #1 Skrevet 23. februar 2018 Hva er greia med å flørte over en lengre periode for å så ignorere jenta? Det er snakk om at dette skjer over natta, en kveld med masse flørting for å så ignorere personen. Hva er poenget? Man sitter jo der som et stort spørsmålstegn. Vi møttes ikke over datingside men Facebook, ja faktisk - helt tilfeldig, og har utvekslet samtaler på Snapchat. Jeg er 19 år, han er 22 år. Anonymkode: c0a40...664
Perle Skrevet 23. februar 2018 #2 Skrevet 23. februar 2018 Jeg er kvinne, men svarer alikevel. Han fant noe bedre rett og slett. 6
ajarRun Skrevet 23. februar 2018 #3 Skrevet 23. februar 2018 Jenter blir fort slitsomme. Og noen ganger spinner man flere talerkner og så finner man en som er bedre. Da må man bare ha en myk neste slik at man kan plukke opp tråden hvis det man vikrelig vil går til helvette. 2
ajarRun Skrevet 23. februar 2018 #4 Skrevet 23. februar 2018 1 minutt siden, Perle skrev: Jeg er kvinne, men svarer alikevel. Han fant noe bedre rett og slett. Du er det første rasjonelle kvinnfolket jeg har hatt gleden av å kommunisere med. Kan jeg kjøpe deg en drink?
Kreator Skrevet 23. februar 2018 #5 Skrevet 23. februar 2018 (endret) For ordens skyld; dette gjør også kvinner mot menn. Tror ikke dette har med verken kjønn eller alder å gjøre dessverre, men personers mangel på høflighet eller manglende kommunikasjonsevner. Og det skjer alle steder. Jeg forsøker alltid å i hvertfall sende en kort melding hvor jeg takker for oppmerksomheten, og at de ikke er min type. Men jeg blir alltid litt overrasket når jeg da får takkemeldinger på tilbakemeldingen. Det tyder på at normalen er motsatt (man unmatcher, ghoster eller lignende). Endret 23. februar 2018 av Kreator 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #6 Skrevet 23. februar 2018 Vet om kvinner som gjør det samme. Anonymkode: 578e9...e89
Duftavsommerregn Skrevet 23. februar 2018 #7 Skrevet 23. februar 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med å flørte over en lengre periode for å så ignorere jenta? Det er snakk om at dette skjer over natta, en kveld med masse flørting for å så ignorere personen. Hva er poenget? Man sitter jo der som et stort spørsmålstegn. Vi møttes ikke over datingside men Facebook, ja faktisk - helt tilfeldig, og har utvekslet samtaler på Snapchat. Dette gjør alle menn? Jeg er da mann, og flørter jeg med noen så mener jeg alvor. Får jeg kontakt, og en jente viser interesse så vil jeg aldri ignorere kvinnen overhodet. Passer vi sammen i form av personlighet og interesser så tar jeg det videre, om ikke så sier jeg fra at det ikke blir noe mer lenge før sex kommer inn i bildet. Jeg er mann, og jeg er nok helt gjennomsnittlig tenker jeg om meg selv. Så finnes det mange drittsekker der ute, og vet du hva ! Det er nok jevnt fordelt mellom kjønnet kvinne og mann. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #8 Skrevet 23. februar 2018 Ny ukultur. Opplevd det samme og måtte til fastlegen fordi jeg ble sengeliggende etterpå. Jeg taklet ikke å bli ghostet etter å ha fått sterke bånd og forhåpninger. Jeg fikk angst og ble deprimert. Hadde aldri opplevd det. Alt var bra i ca.1,5 måned. Datet mye og gjorde mye hyggelig, så sluttet han å svare da jeg var forelsket. Han oppførte seg som om jeg ikke betydde noe som helst en dag, så møttes vi og alt var bra, så hørte jeg minimalt, så tilbragte vi en hel dag på sjøen, så stille en uke, så en hel dag i marka, så stille og sånn var det forholdet. Vi var "kjætester" da vi var sammen og det var masse samtaler, hygge og lidenskap. Sa jeg vsr the one. Alt var intenst i 1,5 måned og plutselig hørte jeg aldri noe mer og fikk aldri svar på kontaktførsøkene mine. De fortjener å møte seg selv i døra. Anonymkode: 388a5...3ff
Duftavsommerregn Skrevet 23. februar 2018 #9 Skrevet 23. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ny ukultur. Opplevd det samme og måtte til fastlegen fordi jeg ble sengeliggende etterpå. Jeg taklet ikke å bli ghostet etter å ha fått sterke bånd og forhåpninger. Jeg fikk angst og ble deprimert. Hadde aldri opplevd det. Alt var bra i ca.1,5 måned. Datet mye og gjorde mye hyggelig, så sluttet han å svare da jeg var forelsket. Han oppførte seg som om jeg ikke betydde noe som helst en dag, så møttes vi og alt var bra, så hørte jeg minimalt, så tilbragte vi en hel dag på sjøen, så stille en uke, så en hel dag i marka, så stille og sånn var det forholdet. Vi var "kjætester" da vi var sammen og det var masse samtaler, hygge og lidenskap. Sa jeg vsr the one. Alt var intenst i 1,5 måned og plutselig hørte jeg aldri noe mer og fikk aldri svar på kontaktførsøkene mine. De fortjener å møte seg selv i døra. Hva lærte du av dette da ? At ikke noe er sikkert her i livet uansett etablert forhold med en annen eller ikke? Man er aldri garantert noe som helst i møte med andre mennesker. Dette må man leve med, eller akseptere at man lever alene, og dermed unngår slike skuffelser i livet. Jeg er enig med deg, mennesker som opptrer slik mangler noe helt vesentlig med sin karakter. Joda man passer ikke sammen, men da kan man jo si det rett ut! Hvor vanskelig er det egentlig? Ikke i det hele tatt mener jeg, men slik fungerer det ikke. Mange kjører minste motstand vei hele livet, og bryr seg ikke om andre, poenget mitt er at dette er rimelig jevnt fordelt mellom kjønnene idag. Både kvinner og menn. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #10 Skrevet 23. februar 2018 1 time siden, Kreator skrev: For ordens skyld; dette gjør også kvinner mot menn. Tror ikke dette har med verken kjønn eller alder å gjøre dessverre, men personers mangel på høflighet eller manglende kommunikasjonsevner. Og det skjer alle steder. Jeg forsøker alltid å i hvertfall sende en kort melding hvor jeg takker for oppmerksomheten, og at de ikke er min type. Men jeg blir alltid litt overrasket når jeg da får takkemeldinger på tilbakemeldingen. Det tyder på at normalen er motsatt (man unmatcher, ghoster eller lignende). Hadde alle vært som deg, hadde det vært topp! Anonymkode: c0a40...664 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #11 Skrevet 23. februar 2018 Jada, jeg vet at kvinner gjør det samme, var ikke meningen å såre noen. Jeg spurte menn, fordi han er mann og jeg var rett og slett ut etter et håp om at noen kunne gi meg en mulig forklaring. Rart at han plutselig fant ei annen ei, virker som en lite sosial type, men men, son er livet! Anonymkode: c0a40...664 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #12 Skrevet 23. februar 2018 31 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Hva lærte du av dette da ? At ikke noe er sikkert her i livet uansett etablert forhold med en annen eller ikke? Man er aldri garantert noe som helst i møte med andre mennesker. Dette må man leve med, eller akseptere at man lever alene, og dermed unngår slike skuffelser i livet. Jeg er enig med deg, mennesker som opptrer slik mangler noe helt vesentlig med sin karakter. Joda man passer ikke sammen, men da kan man jo si det rett ut! Hvor vanskelig er det egentlig? Ikke i det hele tatt mener jeg, men slik fungerer det ikke. Mange kjører minste motstand vei hele livet, og bryr seg ikke om andre, poenget mitt er at dette er rimelig jevnt fordelt mellom kjønnene idag. Både kvinner og menn. Jeg trodde jo at han kom til å si" sorry, vil ikke treffe deg mer for får ikke de rette følelsene" men å opptre og til og med si at jeg var the one! Og at vi kom til å ha tidened morsomte historier å fortelle barnebarna osv..til plutselig å ikke gi lyd fea seg. Det var en grusom opplevelse. Jeg lå hjemme og funderte, hadde håp om at noe hadde skjedd og at han kom til å dukke opp igjen, at han kanskje spilte hard to get, at jeg burde ringe, ikke burde ringe. Lurte på om jeg hadde sagt noe galt. Tenkte så at han var en drittsekk som hadde brukt meg. Tenkte at han kanskje var blitt syk og at jeg var slem som tenkte srygt om han. Tenkte at han hadde hørt noe dritt om meg. Så tenkte jeg at jeg bare er for stygg. Så at jeg kanskje hadde gitt opp for fort og at jeg ikke hadde vist nok interesse. Så at jeg bare må ha en kjip personlighet og at han ghostet for å skåne meg. At han hadde møtt noen andre. At alt var pkanlagt... jeg ble helt nervevrak. IKKE ghost noen! Anonymkode: 388a5...3ff 1
Duftavsommerregn Skrevet 23. februar 2018 #13 Skrevet 23. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: eg trodde jo at han kom til å si" sorry, vil ikke treffe deg mer for får ikke de rette følelsene" men å opptre og til og med si at jeg var the one! Og at vi kom til å ha tidened morsomte historier å fortelle barnebarna osv..til plutselig å ikke gi lyd fea seg. Det var en grusom opplevelse. Jeg lå hjemme og funderte, hadde håp om at noe hadde skjedd og at han kom til å dukke opp igjen, at han kanskje spilte hard to get, at jeg burde ringe, ikke burde ringe. Lurte på om jeg hadde sagt noe galt. Tenkte så at han var en drittsekk som hadde brukt meg. Tenkte at han kanskje var blitt syk og at jeg var slem som tenkte srygt om han. Tenkte at han hadde hørt noe dritt om meg. Så tenkte jeg at jeg bare er for stygg. Så at jeg kanskje hadde gitt opp for fort og at jeg ikke hadde vist nok interesse. Så at jeg bare må ha en kjip personlighet og at han ghostet for å skåne meg. At han hadde møtt noen andre. At alt var pkanlagt... jeg ble helt nervevrak. IKKE ghost noen! Det vil alltid skje, at risikoen for at noen "ghoster" deg, det betyr ikke at det er noe galt med deg, du må bare håndtere dette, for det er ikke noen andre som gjør det for deg. Det er mitt poeng. Ikke legg for mye i noen kontakt du inngår med et annet menneske før et stabilt forhold er etablert. Dette kan ta tid,og ofte ender det ikke i noe som helst. Dette opplevde jeg selv før jeg inngikk et veldig langt ekteskap som varte i mange mange år. Det var heller ikke noe livsvarig garanti. Slik er livet, det er mitt poeng, når man har med et annet menneske å gjøre. Det var ikke bare en part sin feil, det er mange forskjellige sider ved det, jeg var selv ikke noe perfekt noe. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #14 Skrevet 23. februar 2018 40 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Det vil alltid skje, at risikoen for at noen "ghoster" deg, det betyr ikke at det er noe galt med deg, du må bare håndtere dette, for det er ikke noen andre som gjør det for deg. Det er mitt poeng. Ikke legg for mye i noen kontakt du inngår med et annet menneske før et stabilt forhold er etablert. Dette kan ta tid,og ofte ender det ikke i noe som helst. Dette opplevde jeg selv før jeg inngikk et veldig langt ekteskap som varte i mange mange år. Det var heller ikke noe livsvarig garanti. Slik er livet, det er mitt poeng, når man har med et annet menneske å gjøre. Det var ikke bare en part sin feil, det er mange forskjellige sider ved det, jeg var selv ikke noe perfekt noe. Ja, bare jeg som ikke hadde opplevd å bli ghosta. Nå vet jeg at det skjer, til tross for at dere er voksne mennesker og har datet lenge. Noen et vel så konfliktsky evt tar de lett på å bli ghostet selv, så da gjør de det med andre. Jeg ghoster aldri folk jeg dater. Alle får closure fra meg. Det er fair, så kommer de seg videre. Anonymkode: 388a5...3ff 2
Duftavsommerregn Skrevet 23. februar 2018 #15 Skrevet 23. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, bare jeg som ikke hadde opplevd å bli ghosta. Nå vet jeg at det skjer, til tross for at dere er voksne mennesker og har datet lenge. Noen et vel så konfliktsky evt tar de lett på å bli ghostet selv, så da gjør de det med andre. Jeg ghoster aldri folk jeg dater. Alle får closure fra meg. Det er fair, så kommer de seg videre. Som sagt dette er ikke et nytt fenomen som har dukket opp med internet og dating forum, det har eksistert hele tiden da vi traff damer på byen, opprettet kontakt og hadde forhåpninger,men det ble aldri noe mer ut av det. Enda verre den gangen, da man ikke bare kunne ta kontakt, men levde i håpet Derfor har jeg det som en personlig ting, at om jeg treffer en dame, og det ikke klaffer, så sier jeg det rett ut. Det er et prinsipp jeg følger, selv om jeg ikke har truffet noen over nettet enda, fordi jeg ikke har lagt noe innsats i det, jeg trives som singel akkurat nå, så vanvittig herlig egentlig
Gjest Minesveiper Skrevet 23. februar 2018 #16 Skrevet 23. februar 2018 (endret) Det hender at man mister interessen noe som er greit, men det er dårlig gjort å ignorere. Det koster så lite å bare gi noen en grei avslutning. Det er dumt at det å bare ignorere han blitt en vanlig ting folk gjør, og mange virker å ha lite empati. Dette er jo noe man bare må forholde seg til, og jeg er enig med brukeren over. Man må bare lære seg å håndtere det på en grei måte. Endret 23. februar 2018 av Minesveiper
Duftavsommerregn Skrevet 23. februar 2018 #17 Skrevet 23. februar 2018 6 minutter siden, Minesveiper skrev: Dette er jo noe man bare må forholde seg til, og jeg er enig med brukeren over. Man må bare lære seg å håndtere det på en grei måte Fasit For det er ikke noen andre som gjør dette for deg. Mange rare mennesker der ute i det virkelige liv, og man vil bli skuffet xxx antall ganger før man får et klaff i de aller fleste tilfeller, derfor må man ikke engasjere seg for mye følelsesmessig før man har noe som kan bli varig. Nekter man å forholde seg til dette, får man svi for det så det holder. Livet har lært meg dette, og andre bør lære dette uten å oppleve det selv, med å faktisk lytte på andre sine erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #18 Skrevet 23. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde jo at han kom til å si" sorry, vil ikke treffe deg mer for får ikke de rette følelsene" men å opptre og til og med si at jeg var the one! Og at vi kom til å ha tidened morsomte historier å fortelle barnebarna osv..til plutselig å ikke gi lyd fea seg. Det var en grusom opplevelse. Jeg lå hjemme og funderte, hadde håp om at noe hadde skjedd og at han kom til å dukke opp igjen, at han kanskje spilte hard to get, at jeg burde ringe, ikke burde ringe. Lurte på om jeg hadde sagt noe galt. Tenkte så at han var en drittsekk som hadde brukt meg. Tenkte at han kanskje var blitt syk og at jeg var slem som tenkte srygt om han. Tenkte at han hadde hørt noe dritt om meg. Så tenkte jeg at jeg bare er for stygg. Så at jeg kanskje hadde gitt opp for fort og at jeg ikke hadde vist nok interesse. Så at jeg bare må ha en kjip personlighet og at han ghostet for å skåne meg. At han hadde møtt noen andre. At alt var pkanlagt... jeg ble helt nervevrak. IKKE ghost noen! Anonymkode: 388a5...3ff Du tenker for mye desverre, noen ganger må man kalle en spade en spade. Vi lever med andre mennesker på godt og vondt, men kunsten er å ikke la dette ta drepen på deg. Et av de ti budene er vel at du ikke skal gjøre mot andre, det du ikke vil de skal gjøre mot deg. Grei leveregel synes jeg og da ville verden vært et bedre sted😊 Anonymkode: 90654...cfc 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #19 Skrevet 23. februar 2018 Here you go guys Anonymkode: f1c6a...2eb
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #20 Skrevet 23. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Here you go guys Anonymkode: f1c6a...2eb Hva er det, sperm flekk? Anonymkode: 90654...cfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå