Gå til innhold

Er dette rips eller nype?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse serviettene lukter så godt! Men jeg finner ingenting som lukter likt. Er de bærene rips eller nype? Vet nype pleier være avlang, men har sett runde nyper.

image.thumb.png.7027d147f53b5dfb004444a421c7c0c7.png

Anonymkode: 97c1b...a2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ut som rips.

Anonymkode: 6226e...0c6

• Liker 3
Skrevet

Ganske grovt å avbilde (små)rips på et hårfjerningsprodukt...

Anonymkode: 2d72d...b73

Skrevet

Ja, det er rips. Nyper har ikke en sånn rødfarge og er heller ikke så blanke.

• Liker 2
Skrevet

Ser ut som rips, ja. Nype er vel ikke gjennomsiktig i det hele tatt? 

Anonymkode: 530a7...d33

• Liker 3
Skrevet

Åja, var det jeg tenkte først. Men de lukter ikke som rips :P Jeg må finne ut hva det lukter, de luktet så godt :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Rips. Nyper er mer oransjerøde og ikke så blanke. 

Anonymkode: da620...9bf

• Liker 2
Skrevet

Bildet som brukes er rips, men det kan være at de har brukt tranebær, for rips og tranebær blir forvekslet veldig ofte i grafisk design...

• Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Rips, ligner ikke på nype i det hele tatt.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse serviettene lukter så godt! Men jeg finner ingenting som lukter likt. Er de bærene rips eller nype? Vet nype pleier være avlang, men har sett runde nyper.

image.thumb.png.7027d147f53b5dfb004444a421c7c0c7.png

Nyper er vel ikke bær? 

Bildet viser rips. 

Anonymkode: 51ea4...bdd

• Liker 1
Skrevet

Bærene på bildet ser ut som rips, men de har en skarp syrlig lukt, og ikke noe jeg ville brukt i en parfyme. Kanskje det er som @Minya foreslår, at det egentlig skal være tranebær?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er ikke rips i hvert fall. Rips er høyrød, glatt og gjennomskinnelig. Jeg tror det er kaffebær.

Endret av Arabella
Skrevet
1 time siden, Minya skrev:

Bildet som brukes er rips, men det kan være at de har brukt tranebær, for rips og tranebær blir forvekslet veldig ofte i grafisk design...

hmm, da får jeg lukte på noen tranebæroljer og se om jeg finner en lignende lukt :)

Skrevet

De har uansett ikke brukt bær til å lage den kunstige parfymen så tviler på at du finner lukten igjen fra noe naturlig.

Anonymkode: 37517...253

• Liker 1
Skrevet

Lukt på en pakke Asan intimservietter med tranebær eller en flaske Asan intimvask med tranebær, lukter det lignende, så er det bare den grafiske designeren som har driti på draget (nok en gang. Rips er åpenbart et stockphoto for tranebær, jo Arabella, det er rips på bildet, bildet er bare ufokusert og cartoonifisert, på samme måte som kattene på kattematen i butikken)

• Liker 1
Skrevet

Ser ut som rips men kan det være acaibær?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Forundret.. skrev:

Ser ut som rips men kan det være acaibær?

Altså at det er en gammel forpakning.på denne.

EA_8040272_Front1_DK_SE_NO_FIN_5101737.png

• Liker 1
Skrevet

Her er innholdsdeklarasjonen, og så vidt jeg kan se inneholder den ikke rips eller andre bær: http://www.veet.co.uk/products/wax-strips/wax-strips/veet-wax-strips-normal-skin/

Ingredients

Wax Strips:

Hydrogenated Styrene/Methyl Styrene/Indene Copolymer, Paraffinum Liquidum, Silica, Polyethylene, Parfum, Butyrospermum Parkii Butter, Limonene, CI 77891, CI 15850

Wipes:

Paraffinum Liquidum, Hexyldecyl Stearate, Parfum, Tocopheryl Acetate, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Limonene, Cedrus Atlantica Bark Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil.

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, Ulven skrev:

Her er innholdsdeklarasjonen, og så vidt jeg kan se inneholder den ikke rips eller andre bær: http://www.veet.co.uk/products/wax-strips/wax-strips/veet-wax-strips-normal-skin/

Ingredients

Wax Strips:

Hydrogenated Styrene/Methyl Styrene/Indene Copolymer, Paraffinum Liquidum, Silica, Polyethylene, Parfum, Butyrospermum Parkii Butter, Limonene, CI 77891, CI 15850

Wipes:

Paraffinum Liquidum, Hexyldecyl Stearate, Parfum, Tocopheryl Acetate, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Limonene, Cedrus Atlantica Bark Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil.

men det står parfum. Lurer på hvilken parfymelukt de har brukt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...