Kristin S Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Kan man ha to forlovere? Eller er det en regel som sier man bare kan ha en? Og hva er fordeler / ulemper ved det? Har to venninner som jeg har lyst til å ha som forlovere..
leela Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 Du kan fint ha to forlovere Men bare en av de skriver under på papirene tror jeg.
Gjest Aricept... Skrevet 14. februar 2005 #3 Skrevet 14. februar 2005 Jeg har to forlovere! Bare en av de kan skrive under på forlovererklæringen, men alt det andre kan de være to på. Leste et sted at man måtte spørre presten (hvis du gifter deg i kirken) om du kunne ha to forlovere oppe sammen med deg ved alteret. Det var null problem med oss i alle fall. Jeg klarte ikke velge mellom to venninner, de betyr like mye for meg, så derfor ble det to!
TeddyToria Skrevet 14. februar 2005 #4 Skrevet 14. februar 2005 Me three... Jeg har også to forlovere - kunne ikke velge! Og det er som de andre skriver her, inget problem... Eneste er vel at det nok er lurt å forhøre seg med presten om begge kan få stå oppe under vielsen - og som regel tror jeg ikke det er noe problem. Er ikke det for oss heller i alle fall! :-)
Kristin S Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2005 Takk for svar! Da går nok det i boks ja. Det er broren min som skal vie oss, så han setter seg nok ikke på bakbena nei.
IdaC Skrevet 14. februar 2005 #6 Skrevet 14. februar 2005 Jeg skal også ha to forlovere, og så langt så har det gått veldig bra med å ha to.
Gjest Gjesten Skrevet 14. februar 2005 #7 Skrevet 14. februar 2005 Men kan bruden ha mannlig forlover? Om ei jente har ein mann som bestekamerat, kan han vere forlover då?
Gjest maki.... Skrevet 14. februar 2005 #8 Skrevet 14. februar 2005 Men kan bruden ha mannlig forlover? Om ei jente har ein mann som bestekamerat' date=' kan han vere forlover då?[/quote'] jepp
Miori Skrevet 15. februar 2005 #9 Skrevet 15. februar 2005 Hadde faktisk tenkt til å ha to forlovere jeg også, men ble kun en... Litt siden samboeren min bare skal ha en. Men jeg kommer til å inkludere de venninnene mine som vil masse:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå