Gå til innhold

En av kattene mine har dritt inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg....det stinker her inne, men finner ingenting! :( 

Anonymkode: fffd6...af2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du lete. Se under sofaen, bak tvn osv. Hvor kommer likt å fra? Kan det være noe annet enn kattrdrit?

Kattungen min klarte å pisse oppi skittentøyskurven av alle ting 🙈

Anonymkode: cb7b5...354

Skrevet

Hvor kommer lukta fra skulle det stå 

Anonymkode: cb7b5...354

Skrevet

Katter er flinke til å gjemme det. Let mellom alle klær i skap og skuffer. Og overalt egentlig..

Skrevet
9 minutter siden, Nerine_ skrev:

Katter er flinke til å gjemme det. Let mellom alle klær i skap og skuffer. Og overalt egentlig..

Håper nå inderlig at Ts har funnet møkka til nå 😂 

Anonymkode: 7bed8...708

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Anonymkode: 198c2...829

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja så nå at det var noen dager siden...

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Anonymkode: 198c2...829

Du håper ikke det? Deg om det 

• Liker 2
Skrevet

Nei altså, jeg fant ikke kattedritten men lukta er borte? :klo: Lurer nå på om det var fordi jeg akkurat hadde tømt komposten og gadd ikke vaske kompostbøtta, kan ha vært den som lukta kom fra.... Eller om det har størknet et sted og nå ikke lukter lenger.. 
TS

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei altså, jeg fant ikke kattedritten men lukta er borte? :klo: Lurer nå på om det var fordi jeg akkurat hadde tømt komposten og gadd ikke vaske kompostbøtta, kan ha vært den som lukta kom fra.... Eller om det har størknet et sted og nå ikke lukter lenger.. 
TS

Evt at en av kattene har slitt med luft, det henger gjerne i litt :P 

• Liker 5
Skrevet

Råtnende matavfall kan lukte skikkelig bæsj, så det kan godt hende det var pga kompostbøtta. Kjenner det eimer bra fra matsøpla hvis det er noe skikkelig snasent i den og jeg ikke tar den ut i god tid.

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Minya skrev:

Råtnende matavfall kan lukte skikkelig bæsj, så det kan godt hende det var pga kompostbøtta. Kjenner det eimer bra fra matsøpla hvis det er noe skikkelig snasent i den og jeg ikke tar den ut i god tid.

Har opplevd det selv, men det er da fortsatt ganske stor forskjell på kattebæsj lukt og matavfall.

• Liker 1
Skrevet

Tanken som slår meg er hvordan ordenen er i hjemmet til Ts..

Anonymkode: d0b58...c98

• Liker 2
Skrevet

Høres sannsynlig ut at det kan ha tørket inn, ja.

En katt jeg hadde en gang presterte å stå på den ene siden av en lukket dør og tisse på en slik måte at alt tisset endte opp på andre siden av døren.. Dyr er fantastiske... :laugh:

Anonymkode: 0ca79...c61

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil ikke tro hvor mange lure steder en katt kan gjøre fra seg. De vil gjerne skjule det. 

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Haha, ikke helt strøkent :fnise: 
Det er en del rot her, blant annet en kleshaug jeg ikke har ryddet bort enda, og kompostbøtta må dessverre stå ute på golvet da jeg har mus i kjøkkenbenken (som jeg ikke vil ta livet av). Så det kan lett lukte fra bøtta om den ikke er vasket, og teoretisk sett kan det fortsatt være noe skjult kattedritt her. Men kattene er voksne og pleier ikke skjule det om de har uhell, og jeg har også en kattedo til nød for dem nå når det er så kaldt.

• Liker 2
Gjest HanenIFlokken
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS

Her syns jeg du bør legge deg langflat og kompensere katten for falske anklager.. Whiskas våtfor i saus vil sikkert falle i smak :ac:

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en del rot her, blant annet en kleshaug jeg ikke har ryddet bort enda, og kompostbøtta må dessverre stå ute på golvet da jeg har mus i kjøkkenbenken (som jeg ikke vil ta livet av). Så det kan lett lukte fra bøtta om den ikke er vasket, og teoretisk sett kan det fortsatt være noe skjult kattedritt her. Men kattene er voksne og pleier ikke skjule det om de har uhell, og jeg har også en kattedo til nød for dem nå når det er så kaldt.

Hvis du har det såpass skittent ellers, hvordan ser kattedoen ut? Katter ønsker gjerne å ha en relativt ren do å bruke. Kanskje de dreit innendørs i protest 

• Liker 4
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en del rot her, blant annet en kleshaug jeg ikke har ryddet bort enda, og kompostbøtta må dessverre stå ute på golvet da jeg har mus i kjøkkenbenken (som jeg ikke vil ta livet av)

Da mangler det bare kakerlakker i klesskapet, og flaggermus på badet, så er husdyrsamlingen komplett.

Anonymkode: 8620c...353

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har skadedyr i kjøkkenbenken? Å du bruker kjøkkenet til å lage mat antar jeg? Håper du ikke lager mat til andre, er du klar over hvor mye sykdommer mus drar med seg? Fader så ekkelt!! 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...