Gå til innhold

Enkle styling tips for tynt langt hår! (Spray vs. skum og frisyrer?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan bare hestehale og vanlig slakk flette. Er det noen som har noen enkle styling tips til meg?

Lurer også på hva som blir best av hårspray, eller hårskum? Og hvordan påfører man? Gnir i røttene eller "grer" og rufser det i håret?

Ville gjerne hatt mer volum og fall og bølger :)

Anonymkode: 3ec63...139

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørrshampo er mitt aller beste tips for volum og fall, i hvert fall! 

Skrevet

Langt hår er ikke bra for tynt hår. Vekten av håret tynger ned håret på hodet og det ser enda tynnere ut. Dessuten ser endene ut som fjon og det er stygt 

Klipp opp og få en mye bedre hårhverdag

Anonymkode: e073d...66e

Skrevet

Bruk rundbørste og føner på tørt hår. Og tørrsjampo i bunn, gre det gjennom. Hjelper. 

Anonymkode: 32176...faf

Skrevet

Tørrsjampo eller teksturspray, og kanskje klippe det litt.

Anonymkode: cd307...aef

Skrevet
På 23.2.2018 den 17.09, kisskissbangbang skrev:

Tørrshampo er mitt aller beste tips for volum og fall, i hvert fall! 

Takk for tips! Hvordan påfører man tørrsjampoen? I røttene i hodebunnen og gnir, eller i hele håret som hårspray og "fluffer" det inn? :)

På 24.2.2018 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Bruk rundbørste og føner på tørt hår. Og tørrsjampo i bunn, gre det gjennom. Hjelper. 

Anonymkode: 32176...faf

Takk for tips! Hvordan bruker man rundbørsten? Skal jeg rulle den i håret mens jeg føner? Evn hvilken vei?
Mener du gre tørrsjampoen ut fra hodebunnen etter å ha påført i hodebunnen?

Tusen takk igjen, er helt noob her!

Skrevet
På 24.2.2018 den 12.39, AnonymBruker skrev:

Langt hår er ikke bra for tynt hår. Vekten av håret tynger ned håret på hodet og det ser enda tynnere ut. Dessuten ser endene ut som fjon og det er stygt 

Klipp opp og få en mye bedre hårhverdag

Anonymkode: e073d...66e

Ja jeg har vurdert å klippe det til skulderene, og tenker kanskje å gjøre det til sommeren muligens. Men har hår til korsryggen nå som kjæresten min er veldig glad i :) Ikke fjonete tupper. Stusser jevnlig. Han (og jeg) skulle dog ønske det var tykkere og mere hår, eller hvertfall "så " sånn ut, uten å ta extensions, for det vet jeg hvertfall tynger og sliter :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...