AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #1 Skrevet 23. februar 2018 Jeg kan bare hestehale og vanlig slakk flette. Er det noen som har noen enkle styling tips til meg? Lurer også på hva som blir best av hårspray, eller hårskum? Og hvordan påfører man? Gnir i røttene eller "grer" og rufser det i håret? Ville gjerne hatt mer volum og fall og bølger Anonymkode: 3ec63...139
kisskissbangbang Skrevet 23. februar 2018 #2 Skrevet 23. februar 2018 Tørrshampo er mitt aller beste tips for volum og fall, i hvert fall!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 Langt hår er ikke bra for tynt hår. Vekten av håret tynger ned håret på hodet og det ser enda tynnere ut. Dessuten ser endene ut som fjon og det er stygt Klipp opp og få en mye bedre hårhverdag Anonymkode: e073d...66e
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 Bruk rundbørste og føner på tørt hår. Og tørrsjampo i bunn, gre det gjennom. Hjelper. Anonymkode: 32176...faf
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 Tørrsjampo eller teksturspray, og kanskje klippe det litt. Anonymkode: cd307...aef
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 På 23.2.2018 den 17.09, kisskissbangbang skrev: Tørrshampo er mitt aller beste tips for volum og fall, i hvert fall! Takk for tips! Hvordan påfører man tørrsjampoen? I røttene i hodebunnen og gnir, eller i hele håret som hårspray og "fluffer" det inn? På 24.2.2018 den 12.41, AnonymBruker skrev: Bruk rundbørste og føner på tørt hår. Og tørrsjampo i bunn, gre det gjennom. Hjelper. Anonymkode: 32176...faf Takk for tips! Hvordan bruker man rundbørsten? Skal jeg rulle den i håret mens jeg føner? Evn hvilken vei? Mener du gre tørrsjampoen ut fra hodebunnen etter å ha påført i hodebunnen? Tusen takk igjen, er helt noob her! Anonymkode: 3ec63...139
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #7 Skrevet 25. februar 2018 På 24.2.2018 den 12.39, AnonymBruker skrev: Langt hår er ikke bra for tynt hår. Vekten av håret tynger ned håret på hodet og det ser enda tynnere ut. Dessuten ser endene ut som fjon og det er stygt Klipp opp og få en mye bedre hårhverdag Anonymkode: e073d...66e Ja jeg har vurdert å klippe det til skulderene, og tenker kanskje å gjøre det til sommeren muligens. Men har hår til korsryggen nå som kjæresten min er veldig glad i Ikke fjonete tupper. Stusser jevnlig. Han (og jeg) skulle dog ønske det var tykkere og mere hår, eller hvertfall "så " sånn ut, uten å ta extensions, for det vet jeg hvertfall tynger og sliter :/ Anonymkode: 3ec63...139
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå