AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #1 Skrevet 23. februar 2018 Hei! Jeg ønsker meg sårt, sårt barn og lengter etter en graviditet - men kan ikke begynne å prøve ennå av sosiale årsaker (utdanning, bosted osv). Jeg lever derfor ut drømmen gjennom deres prøverdagbøker og tråder Ufattelig spennende å følge med! Men, siden jeg ikke er helt inni dette ennå lurer jeg på hva ting betyr... Hva betyr IKM, DOP og alt dette her? Kan noen skrive en oversikt til meg? Anonymkode: 0b65e...65d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #2 Skrevet 23. februar 2018 Jeg er ikke prøver/gravid, men tror at IKM betyr Ikke Kommende Mens (som i at man som prøver ikke ønsker at mensen skal komme). Vet ikke hva DOP betyr, men mulig du mente DPO? DPO = Days Past Ovalation (altså dager etter eggløsning). Har ikke noen komplett liste til deg. Anonymkode: c0b34...787 1
Gjest BethD Skrevet 23. februar 2018 #3 Skrevet 23. februar 2018 IKM er innkommende mens DPO er days past ovulation
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #4 Skrevet 23. februar 2018 Altså IKM er den dagen mensen normalt skulle kommet, men den er ikke velkommen Anonymkode: c0b34...787
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #5 Skrevet 23. februar 2018 TB = to blå/positiv graviditetstest EL = eggløsning rugedag = dager etter at egg er satt inn ved assistert befruktning MA = missed abortion, abort der kroppen ikke har støtt fra seg fosteret SA = spontanabort Anonymkode: c3817...532
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #6 Skrevet 23. februar 2018 Takk for svar! Så DPO er dager etter eggløsning sannsynligvis har funnet sted? Godt med oppklaringer! Anonymkode: 0b65e...65d
Gjest BethD Skrevet 23. februar 2018 #7 Skrevet 23. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Så DPO er dager etter eggløsning sannsynligvis har funnet sted? Godt med oppklaringer! Anonymkode: 0b65e...65d Det stemmer..:)
Joppeline Skrevet 23. februar 2018 #8 Skrevet 23. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg ønsker meg sårt, sårt barn og lengter etter en graviditet - men kan ikke begynne å prøve ennå av sosiale årsaker (utdanning, bosted osv). Jeg lever derfor ut drømmen gjennom deres prøverdagbøker og tråder Ufattelig spennende å følge med! Men, siden jeg ikke er helt inni dette ennå lurer jeg på hva ting betyr... Hva betyr IKM, DOP og alt dette her? Kan noen skrive en oversikt til meg? Anonymkode: 0b65e...65d Samme her, bra det ikke bare er meg!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #9 Skrevet 24. februar 2018 11 timer siden, Joppeline skrev: Samme her, bra det ikke bare er meg! Hehe nei! Blir oppriktig lei meg/kjempe glad når andre får positiv/negativ test i dagbøkene gleder meg til jeg kan begynne selv! Anonymkode: 0b65e...65d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå