AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #1 Skrevet 23. februar 2018 Jeg kjøpte DNA test hos my heritage i begynnelsen av året. Først tok det noen uker å få kittet, men jeg sendte det av gåre til labratoriet nesten med en gang. Det er gått nesten 3 uker siden jeg sendte det fra Norge til Texas, og det står enda ikke at labratoriet har mottatt pakken. Det er jo A-post! Jeg forventer selvfølgelig at det vil ta flere uker å analysere DNA’et mitt, men de skulle da ha fått det til nå. Noen andre som har erfaring med dette? Hvor lang tid tar det? Anonymkode: 35d8f...d92
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #2 Skrevet 23. februar 2018 Tror det tok et par uker for meg fra den ble sendt også. Jeg husker ikke helt, men jeg ser i historikken når jeg aktiverte det, og de mottok det tre uker og tre dager etterpå. Det tok så tre uker igjen før jeg fikk resultatene. Anonymkode: f1ed1...074
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #3 Skrevet 23. februar 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det tok et par uker for meg fra den ble sendt også. Jeg husker ikke helt, men jeg ser i historikken når jeg aktiverte det, og de mottok det tre uker og tre dager etterpå. Det tok så tre uker igjen før jeg fikk resultatene. Anonymkode: f1ed1...074 Takk for svar. Da får de det nok snart da. Jeg håper det. Anonymkode: 35d8f...d92
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #4 Skrevet 23. februar 2018 Hvor lenge siden er det dere kjøpte og hva betalte dere? Jeg fikk mail i går om at tilbudet på USD 69 går ut nå i helgen, men da jeg skulle bestille så måtte jeg betale EUR 99 og det ble godt over 1000 NOK og det gidder jeg ikke. Anonymkode: 305c4...1d1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #5 Skrevet 25. februar 2018 På 23/02/2018 den 15.59, AnonymBruker skrev: Hvor lenge siden er det dere kjøpte og hva betalte dere? Jeg fikk mail i går om at tilbudet på USD 69 går ut nå i helgen, men da jeg skulle bestille så måtte jeg betale EUR 99 og det ble godt over 1000 NOK og det gidder jeg ikke. Anonymkode: 305c4...1d1 Det betalte ikke jeg. Jeg betalte 686 med porto, så jeg tror det er billigere enn prisen på myheritage nå fordi portoen er litt dyr da det ikke er noe de kan bare putte i postkassen din. Man må også betale porto til labratoriet i Texas, men det var bare 22 kroner. Anonymkode: 35d8f...d92
linsejesus Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 Inside the Shady World of DNA Testing Companies
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå