Gjest fersking1 Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Tenkte jeg skulle begynne å ta vare på huden min og fikk en del prøver på kanebos hudpleieserie. Fikk: Soap Cleanser priming lotion Enhancing emulsion Likte produktene kjempe godt og syns nesten jeg merket umiddelbar forskjell....men er jeg virkelig nødt til å bruke alle fire. Hva ville dere valgt bort?
Catzy Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 Jeg bruker alle 4. Hvis jeg måtte, så ville jeg kanskje valgt bort cleanseren. De tre andre skal du bruke både morgen og kveld. Soap og Emulsion er mest viktige, de bør du ikke kutte ut. Og jeg er også veldg fornøyd med den serien. Begynte å bruke den i november, ford jeg trengte noe som kunne ta knekken på mieler jeg hadde på kinnene. De forsvant i løpet av en måned, og da ble jeg ganske overbevist. Catzy
Gjest fersking1 Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 Skal cleanseren brukes skjeldnere altså? Hvor ofte da ca? FInnes det bra øyekrme i serien også?
Catzy Skrevet 15. februar 2005 #4 Skrevet 15. februar 2005 Du bruker cleanseren på kvelden, mens såpa bruker du på kvelden og om morgenen. De har 2 typer øyekremer, en som er "vanlig" gel-aktig krem, og en som heter noe som "10 seconds rejuvination gel" eller noe sånn. Den første bruker du under fuktighetskremen(e), den andre tar du på til slutt, like før du skal sminke deg. Den får sminken til å sitte bedre, og rynker (hvis du har noenI til å synes mindre. Vet ikke om det stemmer med rynkene, men den får i hvertfall øyesminken til å sitte. Hvis du har muligheten, så gå innom et parfymeri og spør og grav der. Du trenger ikke å kjøpe noe, de får vise deg litt service. Jeg ble imidlertid overbevist på Glasmagasinet i Oslo, og endte opp med å handle for ca 2000 kr da jeg var der første gang. Men så er det blitt bra også. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå