Gå til innhold

Lurer på en sak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg har vært sammen noen år og bodd sammen i 2 år, vi har en baby på 6 mnd og samboer en sønn fra tidligere på 13 år. Jeg forundrer meg litt over at sønnen nærmest fungerer som et frimerke på far, er det vanlig? Med det mener jeg sitter helt inntil, gnir seg inntil pappa, masserer hverandre og går helt inntil når vi er ute. Samvær er 40% ca og far følger mye opp også i ukene til mor, så det kan ikke være at han føler seg utenfor. Det er heller ikke noe nytt etter at babyen kom, det har vært slik hele tiden. Vokste selv om med skilte foreldre og nyfamilie, og da jeg var 13 så var jeg ikke sånn tett på min far. Det forsvant liksom med tenårene og pubertet. Kan da nevne at sønnen er kommet i puberteten og er en oppegående og reflektert ung mann.

Anonymkode: ec816...401

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump han! 

Anonymkode: cdfc1...2a4

Skrevet

Folk er forskjellige, tenåringer er også forskjellige. Selv om du ikke var klengete på foreldrene dine så kan det være fortsatt være helt vanlig at andre tenåringer er det.

Venninnen min har en datter som er sånn, datteren min er litt sånn, ingen av sønnene mine har vært sånn. Jeg var aldri sånn, men søsteren min var litt sånn. Yngste datteren til søsteren min er sånn, men ikke hun eldste. 

Forskjellig barn, forskjellige personligheter. 

Anonymkode: 18ba6...f38

Skrevet

Noen er bare mer fysiske enn andre.  Han trenger tydeligvis nærhet og kroppskontakt, det er da ikke noe galt i det. 

Anonymkode: 3fc45...1f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...