Gå til innhold

Ut av trygdehelvete, og tilbake i jobb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig? Noen som har klart det? 

Anonymkode: 70484...276

Videoannonse
Annonse
Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Basert på all den grundige informasjonen du kommer med så både tror og håper jeg at du klarer det :)

Skrevet

Det kommer jo helt an på grunnen til at man er ufør. Blir man helt frisk eller tilstrekkelig mye friskere, kan man selvfølgelig begynne å jobbe igjen i større eller mindre grad. 

Anonymkode: 94643...289

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet i alle fall om én. Hun ble tidlig ufør på grunn av traumer fra en vanskelig barndom. Som godt voksen har hun klart å komme videre, og legge bak seg mye av det vonde. Nå har hun tatt en yrkesfaglig utdanning og er i arbeid. Jeg vet ikke om hun er i full jobb, men arbeider i alle fall minimum 50%.

Skrevet

Er sikkert det, men de fleste er på nav for en grunn så det kommer helt an på helse tilstanden din. Er sikkert mulig, lykke til :) 

Skrevet
17 minutter siden, HanenIFlokken skrev:

Basert på all den grundige informasjonen du kommer med så både tror og håper jeg at du klarer det :)

Takk. Det håper jeg også. Tenkte noen få ord understrekte bedre enn lange utbroderinger.

Skrevet
10 minutter siden, Perelandra skrev:

Jeg vet i alle fall om én. Hun ble tidlig ufør på grunn av traumer fra en vanskelig barndom. Som godt voksen har hun klart å komme videre, og legge bak seg mye av det vonde. Nå har hun tatt en yrkesfaglig utdanning og er i arbeid. Jeg vet ikke om hun er i full jobb, men arbeider i alle fall minimum 50%.

Så godt å høre at det finnes håp. Dette snakkes det lite om. Hvordan klarte hun det?

Skrevet

Jeg vet om flere som har klart det !

lykke til med å investere i deg selv 👍🏻😀

Anonymkode: 16504...ced

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig? Noen som har klart det? 

Ja.

Anonymkode: 5c857...374

Skrevet

Hvem tør ta sjansen på å ansette en slik? 

Anonymkode: ad10d...c4a

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tør ta sjansen på å ansette en slik? 

Anonymkode: ad10d...c4a

Uff ja, tenk å ansette noen som har fått diagnostisert cøliaki først i voksen alder eller som har overlevd og blitt frisk igjen etter kreft. 

Anonymkode: 94643...289

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så godt å høre at det finnes håp. Dette snakkes det lite om. Hvordan klarte hun det?

i hennes tilfelle tror jeg det viktigste var å bli voksen og mer selvstendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...