AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #1 Skrevet 23. februar 2018 Skal på ferie med foreldre, og det virker som de forventer at vi skal spise hver dag på hotellet med de, og vi har selvsagt lyst å spise ofte middag med de,men vi orker ikke å spise på det samme stedet hver dag, med samme mat hver dag. Vi har sagt vi skal spise med de, men en gang i blant på resturant med de eller alene. Da har det blitt sagt at hvis vi bare skal være alene kan vi vel bare droppe turen, bl annet. Hvordan få de til å forstå at vi vil tlbringe tid med de selvom vi ikke ønsker å oppholde oss på hotellet hele tiden? Anonymkode: c20e4...582
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #2 Skrevet 23. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: Skal på ferie med foreldre, og det virker som de forventer at vi skal spise hver dag på hotellet med de, og vi har selvsagt lyst å spise ofte middag med de,men vi orker ikke å spise på det samme stedet hver dag, med samme mat hver dag. Vi har sagt vi skal spise med de, men en gang i blant på resturant med de eller alene. Da har det blitt sagt at hvis vi bare skal være alene kan vi vel bare droppe turen, bl annet. Hvordan få de til å forstå at vi vil tlbringe tid med de selvom vi ikke ønsker å oppholde oss på hotellet hele tiden? Anonymkode: c20e4...582 " tilleggs info- det er all inclusive hotell. Anonymkode: c20e4...582
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #3 Skrevet 23. februar 2018 Ettersom du i en tidligere tråd skrev at dere ville booke et anbet hotell enn dem også, og at det er en feiring, så flrstår jeg dem egentlig. Selv ser jeg på det som en selvfølge å prøve ny mat i utlandet, men ikke alle er like. De er nok sikkert bare skuffet. Jeg ville tatt det litt som det kommer. Anonymkode: af73f...149 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #4 Skrevet 23. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: Ettersom du i en tidligere tråd skrev at dere ville booke et anbet hotell enn dem også, og at det er en feiring, så flrstår jeg dem egentlig. Selv ser jeg på det som en selvfølge å prøve ny mat i utlandet, men ikke alle er like. De er nok sikkert bare skuffet. Jeg ville tatt det litt som det kommer. Anonymkode: af73f...149 Nei, vi har aldri sagt at vi ønsker å bo på et annet hotell enn de, det ønsker vi ikke. Anonymkode: c20e4...582
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #5 Skrevet 23. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: Ettersom du i en tidligere tråd skrev at dere ville booke et anbet hotell enn dem også, og at det er en feiring, så flrstår jeg dem egentlig. Selv ser jeg på det som en selvfølge å prøve ny mat i utlandet, men ikke alle er like. De er nok sikkert bare skuffet. Jeg ville tatt det litt som det kommer. Anonymkode: af73f...149 Vi har sagt at vi skal bruke mye tid med de, og at vi skal spise med de. men at en gang iblant at vi ønsker å spise ute, jeg har gitt beskjed om det, siden jeg synes det er viktig at de vet hva de kan forvente og vi vet hva vi kan forvente. Jeg tenker kanskje middag med de på hotellet annen hver dag. Pluss at vi tar lunsjen litt som det kommer, forhold til hvor vi er. Er vi i nærheten av hotellet spiser vi lunsj på hotellet, er vi på tur spiser vi lunsjen hvor vi er. Anonymkode: c20e4...582 4
Sera D Skrevet 23. februar 2018 #6 Skrevet 23. februar 2018 Er det foreldrene dine som betaler? Kan det være at de blir litt skuffet over at dere vil gå andre steder å spise, om de allerede hadde betalt masse for maten? 4
Biloba Skrevet 23. februar 2018 #7 Skrevet 23. februar 2018 Dere er et par? Da ville jeg sagt at dere vil jo ha noen kjærestedater med romantisk middag også når dere er på ferie også, det forstår mine i hvertfall lett. Vi har reist med foreldrene mine og søsken med ektefeller og barn, og da var vi alene noen lunsjer og noen middager.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #8 Skrevet 23. februar 2018 Just now, Biloba said: Dere er et par? Da ville jeg sagt at dere vil jo ha noen kjærestedater med romantisk middag også når dere er på ferie også, det forstår mine i hvertfall lett. Vi har reist med foreldrene mine og søsken med ektefeller og barn, og da var vi alene noen lunsjer og noen middager. Ja, vi er et par. Blir så frusteret over utsagnet når vi lufter at vi noen ganger ønsker å spise et annet sted enn hotellet, at vi kan bare droppe turen hvis vi bare skal være alene, det har vi ALDRI sagt, Og dette har blitt sagt flere ganger av de og meg. Anonymkode: c20e4...582
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #9 Skrevet 23. februar 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker kanskje middag med de på hotellet annen hver dag. Pluss at vi tar lunsjen litt som det kommer, forhold til hvor vi er. Er vi i nærheten av hotellet spiser vi lunsj på hotellet, er vi på tur spiser vi lunsjen hvor vi er. Anonymkode: c20e4...582 Høres ut som et rimelig kompromiss Anonymkode: 0a634...382 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #10 Skrevet 23. februar 2018 Høres ikke ut som ferie. Anonymkode: 44189...3d4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #11 Skrevet 23. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: Høres ikke ut som ferie. Anonymkode: 44189...3d4 Hva mener du? Anonymkode: c20e4...582
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #12 Skrevet 23. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som et rimelig kompromiss Anonymkode: 0a634...382 Takk. Anonymkode: c20e4...582
Honey Dew Skrevet 23. februar 2018 #13 Skrevet 23. februar 2018 De har vel mer enn en rett å velge mellom...?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #14 Skrevet 23. februar 2018 1 minutt siden, Honey Dew said: De har vel mer enn en rett å velge mellom...? Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: c20e4...582 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #15 Skrevet 23. februar 2018 2 minutter siden, Honey Dew skrev: De har vel mer enn en rett å velge mellom...? Har du noen gang vært på all inclusive hotell? Uansett det du skriver er ikke vesentlig forhold til probleminnstillingen. Anonymkode: 0a634...382 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #16 Skrevet 23. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal på ferie med foreldre, og det virker som de forventer at vi skal spise hver dag på hotellet med de, og vi har selvsagt lyst å spise ofte middag med de,men vi orker ikke å spise på det samme stedet hver dag, med samme mat hver dag. Vi har sagt vi skal spise med de, men en gang i blant på resturant med de eller alene. Da har det blitt sagt at hvis vi bare skal være alene kan vi vel bare droppe turen, bl annet. Hvordan få de til å forstå at vi vil tlbringe tid med de selvom vi ikke ønsker å oppholde oss på hotellet hele tiden? Anonymkode: c20e4...582 Såg du spørsmålet ang om det er foreldrene dine som betaler? Lurer på det samme. Anonymkode: 52819...beb 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #17 Skrevet 23. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: Såg du spørsmålet ang om det er foreldrene dine som betaler? Lurer på det samme. Anonymkode: 52819...beb Nei, vi betaler turen selv. Anonymkode: c20e4...582
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #18 Skrevet 23. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: Nei, vi betaler turen selv. Anonymkode: c20e4...582 Av nysgjerrighet hadde svarene vært anderledes da? Anonymkode: c20e4...582 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #19 Skrevet 23. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Av nysgjerrighet hadde svarene vært anderledes da? Anonymkode: c20e4...582 Lurer også på det samme. Anonymkode: 0a634...382
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #20 Skrevet 23. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Av nysgjerrighet hadde svarene vært anderledes da? Anonymkode: c20e4...582 Jeg tenker bare at foreldrene kanskje hadde hatt mer grunn til å være skuffet om de betalte for dere. Så lenge dere betaler selv, bør de jo tåle at dere velger å spise andre steder noen kvelder. Anonymkode: 52819...beb 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå