AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #1 Skrevet 23. februar 2018 Det er ingen hemmelighet at det er mobilapper som har funksjon. Møteplassen har et for vanskelig brukergrensesnitt. Match har ingen nye medlemmer (grmf... får aldri sett de medlemskapspengene igjen!). Sukker holder hodet over vannet, - foreløpig. Likevel lav variasjon av medlemmer. Men hva er deres erfaringer med andre apper? Happn? Zoosk? Badoo? Mint? Hot or Not? osv. Anonymkode: 8cce7...24c
Kreator Skrevet 23. februar 2018 #2 Skrevet 23. februar 2018 (endret) Badoo, Plenty of Fish og OkCupid, veldig mye rart fra utlandet. Bumble har nesten ingen brukere i Norge ser det ut som. Samme med Reveal. Tror nok Tinder og Happn er der det skjer mest i Norge (der får jeg en del matcher i hvertfall). Forøvrig enig i kommentaren om Sukker; tror både kvinnene og mennene som alltid er på der (og tydeligvis ikke møtes...) går ganske lei trynene på hverandre etterhvert. Menn blir lei av å prøve, kvinner blir lei av å date "håpløse" menn og dater mindre (men er stadig på, både menn og kvinner lever i håpet!). Man kunne håpe at den fyldige profilen man kan legge inn på Sukker i større grad gjør det mulig å se forbi det overfladiske, men min erfaring er at dette nødvendigvis ikke er sant (kall det "mye oppmerksomhet, lite dates", i hvertfall basert på min egen profil). Tror de fleste på Sukker også har profil på Tinder, men muligens ikke motsatt. Tinder er nok i større grad i ferd med å bli akseptert som ikke bare en hookup app, og har med sine andre mekanismer ting som gjør at jeg tror de vinner dette løpet på sikt. Eller i hvertfall noe som ligner mer på Tinder enn Sukker. Endret 23. februar 2018 av Kreator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå