AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #1 Skrevet 23. februar 2018 Lurer på om utslettene deres blir verre om dere er syk? Eller om de kan bli verre av noen hudkremer? Jeg har brukt rozex siden før jul. Den siste tiden har jeg følt det har gått veldig bra. Jeg hadde skikkelig ille utslett ved siden av munnen og oppe og inne i nesa. Har også hatt noen røde prikker her og der rundt øynene. Nesten alt har forsvunnet, inntill i dag. Våknet i dag og så meg i speilet og fikk helt sjokk. Jeg har fått mange røde prikker på haken, under nesa og en hel masse over nesa! Jeg ser ikke ut Huden min har blitt så tørr og sensitiv av rozex så jeg byttet i går fra La Roche Posay sin krem "toleraine" til "nutritic intense" for å hjelpe mot den tørre huden. I tillegg har jeg vært forkjølet siden i forigårs, sånn at jeg vet ikke om det er kremen eller sykdommen som er problemet, så derfor spør jeg etter erfaringer her. Vurderer å be om henvisning til hudlege.. Anonymkode: 4f08a...090
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #2 Skrevet 23. februar 2018 Hei. Har også utslett rundt munn og nese....i går var jeg ute i sola uten solkrem,da blusset det skikkelig opp. Kan det være sola? Anonymkode: 11bb9...edb
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #3 Skrevet 23. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har også utslett rundt munn og nese....i går var jeg ute i sola uten solkrem,da blusset det skikkelig opp. Kan det være sola? Anonymkode: 11bb9...edb Ja, det har jeg lest at man skal unngå sol. -TS Anonymkode: 4f08a...090
Lille85 Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 På 23.2.2018 den 8.51, AnonymBruker skrev: Lurer på om utslettene deres blir verre om dere er syk? Eller om de kan bli verre av noen hudkremer? Jeg har brukt rozex siden før jul. Den siste tiden har jeg følt det har gått veldig bra. Jeg hadde skikkelig ille utslett ved siden av munnen og oppe og inne i nesa. Har også hatt noen røde prikker her og der rundt øynene. Nesten alt har forsvunnet, inntill i dag. Våknet i dag og så meg i speilet og fikk helt sjokk. Jeg har fått mange røde prikker på haken, under nesa og en hel masse over nesa! Jeg ser ikke ut Huden min har blitt så tørr og sensitiv av rozex så jeg byttet i går fra La Roche Posay sin krem "toleraine" til "nutritic intense" for å hjelpe mot den tørre huden. I tillegg har jeg vært forkjølet siden i forigårs, sånn at jeg vet ikke om det er kremen eller sykdommen som er problemet, så derfor spør jeg etter erfaringer her. Vurderer å be om henvisning til hudlege.. Anonymkode: 4f08a...090 Har du prøvd «Finacea» gel? Jeg gikk over til den fra Rozex, og er veldig fornøyd med den. Det eneste du kan oppleve er at det svir og klør med en gang du smører den på. Men det går over etter noen sekunder/minutter.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 Må bare si at det eneste som har hjulpet meg er svovelkremen fra elixir cosmoceuticals. Den koster 700kr, men hjelper med EN gang og hver gang jeg merker en antydning til utbrudd, tar den det på en dag eller to. Anonymkode: 3a179...264
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 Jeg ble kvitt det med aloe vera rett fra planten. Ingen rens av huden, kremer eller sminke, kun aloe vera. Merket forbedring fort også. Anonymkode: 5ffc8...fb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå