AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Passer vakthundraser til å bo i en leilighet? Er jo mange som har små hunder som har mye vakt i seg som bor der eller? Anonymkode: b6ed0...25d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #2 Skrevet 22. februar 2018 Hehe, tja. Jeg vil si nei, det er ikke det første jeg ville valgt, men det kommer litt an på hvor lytt det er og hvor sensitive naboer du har. De fleste hunder som varsler venner seg jo til at det er litt lyder i bygget, men det kan jo bli en del bjeffing, spesielt dersom du bor slik at hunden kan se ut på folk som går forbi etc. I verste fall får du en skikkelig gneldrebikkje og naboene hører det så godt at du får klager. Anonymkode: bdaeb...4bf
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #3 Skrevet 23. februar 2018 Vakthunder reagerer gjerne på lyder, og da er det dumt å bo i leilighet siden det kan være bråk fra flere naboer. Ikke alle små hunder har det instinktet, og det er mange som bor med gneldrebikkjer i leilighet. Jeg ville ikke gått for en vakthund Anonymkode: 97f25...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå