AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Jeg er voksen, 29 og har to barn alene. Uansett hvor jeg har bodd har jeg aldri trivdes. Har alltid bodd i samme del av landet da og kunne godt flyttet langt bort. Så utrolig slitsomt å kjenne på at man har lyst å flytte og starte på nytt. Har et barn i skolealder og kan vel ikke bare flytte rundt med barna såklart. Men etter brudd i fjor, dyre boligpriser, en jobb jeg nå kjeder og mistrives i, en klasse hvor mange jeg liker har sluttet ++ er jeg bare så LEI! Dessuten er ingenting fantastisk med denne byen liksom.. Anonymkode: 1454e...43c
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #2 Skrevet 23. februar 2018 Jeg mistrives i jobb..... Drittlei!! Men nettopp begynt, etter at jeg sluttet i forrige jobb pga mistrivsel.... Herlig! Skjønner jo at det ser ut som pilen peker mot meg- og at det er meg det handler om. MEN grunnen for mistrivsel er totalt forskjellige på de to jobbene, så det er ikke bare meg. Trives med bosted da, det hjelper jo.... Kanskje det hjelper med vår og sol? Anonymkode: a2d25...185
Era Vulgaris Skrevet 23. februar 2018 #3 Skrevet 23. februar 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er voksen, 29 og har to barn alene. Uansett hvor jeg har bodd har jeg aldri trivdes. Har alltid bodd i samme del av landet da og kunne godt flyttet langt bort. Så utrolig slitsomt å kjenne på at man har lyst å flytte og starte på nytt. Har et barn i skolealder og kan vel ikke bare flytte rundt med barna såklart. Men etter brudd i fjor, dyre boligpriser, en jobb jeg nå kjeder og mistrives i, en klasse hvor mange jeg liker har sluttet ++ er jeg bare så LEI! Dessuten er ingenting fantastisk med denne byen liksom.. Anonymkode: 1454e...43c Du må først og fremst tenke på at barna dine trenger stabilitet. Det behøver selvfølgelig ikke være noe problem å flytte en gang, men jeg får inntrykk av at du har flyttet en del? Hva skal til for at du skal trives, tror du? Å tro at man mirakuløst får det bedre hvis man flytter, trenger ikke å stemme. Nissen følger dessverre ofte med på lasset. Det er vel også få byer i dette landet som er spesielt fantastiske...
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 På 23.2.2018 den 16.05, Era Vulgaris skrev: Du må først og fremst tenke på at barna dine trenger stabilitet. Det behøver selvfølgelig ikke være noe problem å flytte en gang, men jeg får inntrykk av at du har flyttet en del? Hva skal til for at du skal trives, tror du? Å tro at man mirakuløst får det bedre hvis man flytter, trenger ikke å stemme. Nissen følger dessverre ofte med på lasset. Det er vel også få byer i dette landet som er spesielt fantastiske... Jeg forstår man ikke kan flytte rundt med barna. Og det har jeg ikke tenkt til. Det jeg er mest misfornøyd med akkurat nå er jobben min. Men jeg er låst i jobben i litt under 2 år til pga bindingstid. Så må finne en måte å ikke vise misnøye og gjøre en bra jobb. Jeg kjeder meg og det har dannet seg enkelte klikker. Føler meg der ekskludert..gjelder såklart ikke alle kollegaer. Har jobbet der i snart 4 år og er ikke en del av gjengen. Har på fritiden rundt 4 venninner jeg er sammen med. Egentlig er det bra, for de er gode jenter alle sammen. Har alltid hatt et ønske om en stor vennegjeng, men vanskelig som voksen å bli en del av en. Studerer også og møter klassevenner 1 uke per mnd. Så sosiale relasjoner er vel viktigst for meg. Anonymkode: 1454e...43c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå