Saga Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Hva skal dere investere i? Jeg leter etter en trench tweed kåpe, men det er umulig å finne en jeg liker så holder å å gi opp. Den fra Banana Republic koster 1500 og det synes jeg er litt vel dyrt. Har lyst på nytt ytterplagg fort.. :-?
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 Fant jakka mi på bikbok av alle plasser, har alltid vært svak for kamuflasjemønster, så ble en slik en jakke som ser sånn ca ut som en dressjakke og er hvit inni og har dritgodt stoff! Eneste er bikbok broderiet bak i nakken da, men jeg har en sprettenål jeg er glad i
Gjest Daniella_ Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 Fant vårjakken min også på Bikbok. Brun skinnjakke, semsket. Men jeg er sånn som gjerne må ha 3-4 å bytte på, så jeg har også kjøpt meg en hvit blazer med slike mønstre sydd inni stoffet (vanskelig å forklare). Og en sort kort trench-coat.
Gjest Aurélie Skrevet 13. februar 2005 #4 Skrevet 13. februar 2005 Dette er noe jeg gnager litt på for tiden. Å finne en vår-jakke jeg virkelig liker. Bare crap i butikkene hittil, etter min mening :-?
Fam Skrevet 13. februar 2005 #5 Skrevet 13. februar 2005 Har funnet meg en sort kåpe/jakke på Mexx. Med hoftebelte. 1500 kr. Syns det er en helt grei pris når det gjelder et plagg jeg falt pladask for der og da.
Heidipia:) Skrevet 13. februar 2005 #6 Skrevet 13. februar 2005 Har innvestert i 3 nye vårjakker. En hvit stretch dressjakke,en sort litt tynnere kåpe som rekker ca til midt på lårene og en beige tynnstripet corddressjakke:) er meget fornøyd med alle tre kjøpene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå