Gjest pusiria Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 da jeg bodde i nederland fikk jeg høre om en viss katterase som aldri blir større en ca en halvvoksen katt. på nederlandsk het de "herfstkat" (=høstkatt) vet noen noe om disse kattene og hva de heter på norsk eller engelsk?
Brunhilde Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 Den eneste minikatten jeg har hørt om er Singapura - sannsynligvis ikke den samme som den du tenker på. Mener å huske at voksne hunner skulle veie rundt 2 kilo, og det er jo ikke veldig mye. Les litt her. Det er en nydelig rase!
Gjest Teletubbien Skrevet 16. februar 2005 #4 Skrevet 16. februar 2005 Jeg lurer på om du kan tenke på Munchkin??? - Katteverdenens svar på Dachs!!! Les: Katt med korte føtter :o Se her: http://www.royalcanin.se/default.aspx?page...ID=5530〈=sv
Gjest baby-E Skrevet 16. februar 2005 #5 Skrevet 16. februar 2005 så utrolig søt den katten med de korte beina var!
Gjest Aurélie Skrevet 17. februar 2005 #6 Skrevet 17. februar 2005 Jøss...mye rart man avler frem. Ante ikke at det fantes en slik rase. Men søt var den da. Japansk bobtail er også en rase som ikke blir så veldig stor.
Gjest Hel Skrevet 17. februar 2005 #7 Skrevet 17. februar 2005 Munchkin'en var jo bare utrolig søt! Men jeg fikk litt vondt av den, det så ikke helt rett ut. :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå