AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Hvor skal vi bo? Helst i gangavstand til oxfordstreet. Anonymkode: e51cf...4b5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #3 Skrevet 22. februar 2018 2 timer siden, Chiquita skrev: St.Giles! Slitt, lite og dårlig luft.....men, mye sånt i London, da 😝 Anonymkode: 9e427...83e 4
Chiquita Skrevet 22. februar 2018 #4 Skrevet 22. februar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slitt, lite og dårlig luft.....men, mye sånt i London, da 😝 Anonymkode: 9e427...83e Nå er hotellet dog nyoppusset da, så kan ikke si at jeg merket noe til at det var slitt de siste gangene jeg har vært der. Litt små rom ja, men det er jo ganske vanlig i London. Rommene er absolutt store nok, og bra nok, for mitt bruk... 1
Gjest Overrasket Skrevet 23. februar 2018 #5 Skrevet 23. februar 2018 Personlig ville jeg ikke ønsket et billig hotell som ligger i gangavstand Oxford Street. Jeg ville enten valgt et billig hotell, eller gangavstand fra Oxford St. Oxford Street i seg selv foretrekker jeg egentlig å unngå totalt. Alle føler at de "må" dit fordi det er så veldig praktisk med alle butikkene, men i realiteten er det jo Europas kjedeligste (og i enkelte deler) styggeste handlegate. Derimot finnes det flotte bydeler som i seg selv er verdt et besøk, og som ligger nære Oxford Street. Av en eller annen grunn nevnes alltid St. Giles på KG, uten unntak. Det er nesten som om noen er betalt for å reklamere for de på nett. Men det er faktisk hverken spesielt billig eller utpreget bra. Dog ligger det i gangavstand til Oxford Street, det skal sies.
Jentadi Skrevet 23. februar 2018 #6 Skrevet 23. februar 2018 2 minutter siden, Overrasket skrev: Personlig ville jeg ikke ønsket et billig hotell som ligger i gangavstand Oxford Street. Jeg ville enten valgt et billig hotell, eller gangavstand fra Oxford St. Oxford Street i seg selv foretrekker jeg egentlig å unngå totalt. Alle føler at de "må" dit fordi det er så veldig praktisk med alle butikkene, men i realiteten er det jo Europas kjedeligste (og i enkelte deler) styggeste handlegate. Derimot finnes det flotte bydeler som i seg selv er verdt et besøk, og som ligger nære Oxford Street. Av en eller annen grunn nevnes alltid St. Giles på KG, uten unntak. Det er nesten som om noen er betalt for å reklamere for de på nett. Men det er faktisk hverken spesielt billig eller utpreget bra. Dog ligger det i gangavstand til Oxford Street, det skal sies. Så hvilket hotell ville du valgt? Kjæresten min og jeg skal til London i september og har ikke bestilt hotellrom enda. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #7 Skrevet 23. februar 2018 6 minutter siden, Overrasket skrev: Personlig ville jeg ikke ønsket et billig hotell som ligger i gangavstand Oxford Street. Jeg ville enten valgt et billig hotell, eller gangavstand fra Oxford St. Oxford Street i seg selv foretrekker jeg egentlig å unngå totalt. Alle føler at de "må" dit fordi det er så veldig praktisk med alle butikkene, men i realiteten er det jo Europas kjedeligste (og i enkelte deler) styggeste handlegate. Derimot finnes det flotte bydeler som i seg selv er verdt et besøk, og som ligger nære Oxford Street. Av en eller annen grunn nevnes alltid St. Giles på KG, uten unntak. Det er nesten som om noen er betalt for å reklamere for de på nett. Men det er faktisk hverken spesielt billig eller utpreget bra. Dog ligger det i gangavstand til Oxford Street, det skal sies. Enig! Jeg har helt gitt opp å anbefale hoteller (selv om jeg har mange tips etter 20+ turer til London), det drukner så uansett i St Giles-koret. Anonymkode: 502e3...53d 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #8 Skrevet 23. februar 2018 Jeg drar ofte til London i forbindelse med en hobby jeg har. Har alltid bodd på andre hoteller, andre steder i byen. Sist tenkte jeg å prøve St.Giles. Og jeg må si det var en veldig OK opplevelse. Hyggelig stemning, lyst og pent, selv om rommene er små. Byen ligger rett utenfor døren, med gangavstand til West End, Covent Garden etc, og t-bane og busser rett utenfor. Lav pris! Eneste minus med St.Giles er at de, til å være et så stort hotell, ikke har enkeltrom eller familierom :-( Når du som enkeltperson må booke et dobbeltrom, blir prisene plutselig ikke så lave likevel. Har bodd på andre OK hoteller i sentrum også, men de har vært dyrere enn St.Giles. På min neste tur er skal vi teste ut YHA St.Paul's (ungdomsherberge), som også har egne rom (ikke bare sovesaler). Do på gangen, da, men SVÆRT billig. Anonymkode: ec751...93e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #9 Skrevet 23. februar 2018 Jeg bor alltid litt utenfor det som av turister oppfattes som sentrum. Gjerne langs grå, rød eller sort linje, som får deg inn til sentrale London på minutter. Bor da romslig og luksuriøst for under tusenlappen. Og bruker ikke noe mer tid på å bo, London er uansett en by der man er mye på tuben, og det tar lengre tid å bo sentralt og være avhengig av gul eller grønn linje. Og banen er trygg, selv sent på kvelden. Unntaket er selvfølgelig om eneste målet med turen er Oxford Street... et område jeg helst unngår da man finner akkurat de samme butikkene i mindre turistifiserte områder. Anonymkode: 11da0...417 2
Gjest Overrasket Skrevet 23. februar 2018 #10 Skrevet 23. februar 2018 6 hours ago, Jentadi said: Så hvilket hotell ville du valgt? Kjæresten min og jeg skal til London i september og har ikke bestilt hotellrom enda. Det kommer jo an på i hovedsak to spørsmål: Hva er budsjettet deres og hva slags nærområdet vil dere ha rett rundt hotellet/hva dere vil ha i gangavstand? 6 hours ago, AnonymBruker said: Enig! Jeg har helt gitt opp å anbefale hoteller (selv om jeg har mange tips etter 20+ turer til London), det drukner så uansett i St Giles-koret. Anonymkode: 502e3...53d Det er helt utrolig. London har et hav av enten flotte hotell eller billige og helt OK hotell. Jeg kan bare anta at St. Giles betaler for all omtalen de får.
Jentadi Skrevet 23. februar 2018 #11 Skrevet 23. februar 2018 1 minutt siden, Overrasket skrev: Det kommer jo an på i hovedsak to spørsmål: Hva er budsjettet deres og hva slags nærområdet vil dere ha rett rundt hotellet/hva dere vil ha i gangavstand? Det er helt utrolig. London har et hav av enten flotte hotell eller billige og helt OK hotell. Jeg kan bare anta at St. Giles betaler for all omtalen de får. For meg er det viktigst at man kan gå til undergrunnen. Derfra kommer man seg over alt. Så gangavstand til serverdigheter er ikke så viktig. Jeg liker nok bedre rolige strøk enn de mer trafikkerte områdene. Budsjett er ikke lagt, men skal være tre netter og gidder ikke betale mer enn 2000 pr. natt, gjerne billigere. 1
Fleur Delacour Skrevet 23. februar 2018 #12 Skrevet 23. februar 2018 Men nevn gjerne navn på hoteller. Jeg har bodd på Lancaster gate og K-West. Begge var bra nok i massevis til en grei pris.
Pmaxqueen Skrevet 24. februar 2018 #13 Skrevet 24. februar 2018 z hotel city london!! Fantastisk beliggenhet og pris! Herfra kan du gå til det meste, evt buss rett utenfor hotellet. Nærme t -bane også! Det er lite, men helt ærlig? Hva mer trenger man enn en gooood seng når man er på storbytur? Rent, pent og moderne. 1
HellCat Skrevet 24. februar 2018 #14 Skrevet 24. februar 2018 Travelodge Euston eller Travelodge covent garden. Ikke noe fancy, men rent, billig og komfortabelt. Og flott beliggenhet begge steder! 1
Kjetil E Skrevet 24. februar 2018 #15 Skrevet 24. februar 2018 På 23.2.2018 den 15.36, Overrasket skrev: Det kommer jo an på i hovedsak to spørsmål: Hva er budsjettet deres og hva slags nærområdet vil dere ha rett rundt hotellet/hva dere vil ha i gangavstand? Det er helt utrolig. London har et hav av enten flotte hotell eller billige og helt OK hotell. Jeg kan bare anta at St. Giles betaler for all omtalen de får. Kanskje du heller bør annta at andre har en helt annen hotellsmak enn deg. Selv om du ikke liker St Giles så finnes det andre som gjør det. Husk at når man spør om hotellannbefalinger så vil du fort få X antall forskjellige svar, rett og slett fordi folk har forskjellig smak hva hotell anngår. 1
Invicta Skrevet 24. februar 2018 #16 Skrevet 24. februar 2018 Hvis poenget er bra og billig, så liker jeg veldig godt Tune Hotel Kings Cross. Super kafé å spise frokost på rett over gaten, små, rene rom. Harde senger, safe på rommet, frostet glassdør til do (så bo med noen du er bekvem med...) St Giles synes jeg både er relativt nedslitt og dyrt i forhold til hva du får for pengene, men det er klart, det er veldig sentralt. 1
Snadder Skrevet 24. februar 2018 #17 Skrevet 24. februar 2018 Vi bodde på corus hyde park hotel og var råfornøyd. Pent hotell litt utfor oxford street som gjør at det ble stille om natten. Men samtidig gangavstand til det meste.d 1
Gjest Overrasket Skrevet 24. februar 2018 #18 Skrevet 24. februar 2018 38 minutter siden, Kjetil E said: Kanskje du heller bør annta at andre har en helt annen hotellsmak enn deg. Selv om du ikke liker St Giles så finnes det andre som gjør det. Husk at når man spør om hotellannbefalinger så vil du fort få X antall forskjellige svar, rett og slett fordi folk har forskjellig smak hva hotell anngår. På generelt grunnlag kan jeg si meg enig i det du skriver, men poenget her er at man får jo ikke X antall forskjellige svar i London-tråder på KG. Man får kun ett svar. Det er jo akkurat det som er så rart. Det er ingen andre reisemål som omtales med noe hyppighet der man alltid ser kun ett hotell nevnt. I hver tråd. Flere ganger. Videre er det i og for seg ikke spesielt relevant om jeg personlig liker de gitte hotellet. Det jeg peker på, er at det får all denne omtalen på KG, uten å være spesifikt billig eller utpreget bra. Det er ikke dermed sagt at jeg mener at man må unngå hotellet, men jeg forstår ikke omfanget av omtalen.
Kjetil E Skrevet 24. februar 2018 #19 Skrevet 24. februar 2018 3 timer siden, Overrasket skrev: På generelt grunnlag kan jeg si meg enig i det du skriver, men poenget her er at man får jo ikke X antall forskjellige svar i London-tråder på KG. Man får kun ett svar. Det er jo akkurat det som er så rart. Det er ingen andre reisemål som omtales med noe hyppighet der man alltid ser kun ett hotell nevnt. I hver tråd. Flere ganger. Videre er det i og for seg ikke spesielt relevant om jeg personlig liker de gitte hotellet. Det jeg peker på, er at det får all denne omtalen på KG, uten å være spesifikt billig eller utpreget bra. Det er ikke dermed sagt at jeg mener at man må unngå hotellet, men jeg forstår ikke omfanget av omtalen. Har bodd der flere ganger selv og liker det godt. Har og inntrykk av at det er veldig mange nordmenn som bor der, har alltid truffet på mange norske på hotellet. En årsak til at mange kanskje kun har et hotell som preferanse, kan ofte være at hvis de har funnet seg et hotell de liker, så kommer de tilbake til det neste gang og neste gang og neste gang. Der er man kjent, man liker hotellet, er kjent i nabolaget osv. Er sånn selv og, hvis jeg skal til et sted jeg har vært før, så tar jeg gjerne samme hotell og, ihvertfall hvis det var et hotell jeg likte meg på.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #20 Skrevet 24. februar 2018 Alexandria (tror jeg det het) ligger rett ved hyde park. Billig, men ikke pent da. Anonymkode: 17fa1...e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå