AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Har hund på n’te året og aldri brukt dette. Og det har gått bra. Hundene har ikke lidd noe og det har vært bra for de små potene. men nå, lurer jeg pÅ, er dette virkelig nødvendig? Det er jo tros alt kaldere nå enn på mange år og strødd osv. Hva mener dere? Anonymkode: d400a...22c
daemonia Skrevet 22. februar 2018 #2 Skrevet 22. februar 2018 Jeg har heller aldri brukt det. Men for de med hunder som er mer sensitive og som fortere blir såre er det nødvendig. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #3 Skrevet 22. februar 2018 Det varierer fra hund til hund. Hvis hunden blir tørr/sprukket på tredeputene er det greit å bruke. Min blir av og til tørr på vinterstid, så da smører jeg innimellom. Samme hvis det er mye snø, det hjelper sånn at hun ikke får så mye snø/isklumper på potene. For hunder som går mye på saltede veier vil jeg også tro det kan være lurt. Men man trenger ikke kjøpe svindyre potesalver fra dyrebutikker, spenefett fra Felleskjøpet funker like bra. Men ingen vits i å bruke hvis det ikke er behov, tenker jeg. Anonymkode: 8751d...8e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå