AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Vurderer å gå fra brunt til blondt hår, og i den sammenheng har jeg lyst til å prate med en frisør. Tenker det er lettest å bare møte opp der og spørre og få en vurdering av håret mitt, men er det innafor å bare møte opp der uten å ha avtalt noe? Eller må man bestille time og styr bare for å få en vurdering av tilstanden til håret osv? Anonymkode: 384d5...52a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #2 Skrevet 22. februar 2018 Det er vel forskjellig fra salong til salong, hvor mye kunder/press de har der akkurat når du er der osv.. Jeg ville dratt ned å snakket med de, og tatt det derfra Anonymkode: babbb...69d 2
Nicathv Skrevet 22. februar 2018 #3 Skrevet 22. februar 2018 Gå ned dit, eller ring, og si dette: "Hei, kan jeg få en vurdering av håret mitt, eller må man bestille time først?"
Atea Skrevet 23. februar 2018 #4 Skrevet 23. februar 2018 (endret) Hadde bare gått innom, du må kanskje vente noen minutter. En venninne har krøller og er skeptisk til frisører, de må kunne klippe uten å bruke rettetamg på håret først. Bare et eksempel. Endret 23. februar 2018 av Atea
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 Jada, bare gå innom og spør den som står i resepsjonen. Har gjort det selv og da kommer som regel en av de andre (om tilgjengelig) bort fordi de hører hva jeg spør om, og kommer med kjappe innspill. Men ikke om du spør om hjemmefarging, de vil jo ha deg som kunde og er derfor de hjelper deg. Anonymkode: 7d69a...cc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå