Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Det er søndag, og enten er venner/type på besøk hos folk og spiser og jeg kjenner dem ikke og tør ikke spise med dem, ellers sover de av seg fyllesjuka ellers er de bare umulig å få tak i! Så her har jeg sittet hele dagen omtrent, og det begynner å bli flaut! Eneste annet jeg har gjort enn data er å farge luggen blå og det tok jo ikke lange tiden. Også har jeg sett south park dagen lang og sittet her, har prøvd å sett på medlemsliste antall innlegg synkende, men det hjelper ikke, jeg føler meg som en enstøing i dag noen som har det slik som meg i dag? USJ!
Gjest seroxata Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 I'm so sorry:( Mente ikek sovne i det hele tatt, men da jeg hadde dusjet, så satt jeg og snakket litt med pipp, og så sovna jeg bare i sofaen...... Buhu!
Gjest LoisLane Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 JA, jeg er her altfor mye. Hater følelsen av å kaste bort tid! Når jeg ser på klokka og ser at mitt lille "stikk-innom" har blitt til en og en halv time...
Robban43 Skrevet 13. februar 2005 #4 Skrevet 13. februar 2005 Satt liksom å kikka på en film, men laga meg en kunstpause å da er det rett bort til maskina å KG. Why??? Vet ikke riktig men timene flyr. Get a life heter det visst. Trur jeg må ta det alvorlig :o
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #5 Skrevet 14. februar 2005 Ja...idag har jeg vært her så og si i hele dag....foruten den lille tiden det tok å se BigBrother.... (Men det var fordi jeg egentlig hadde planer, og når de gikk i vasken ble jeg irritert....)
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #6 Skrevet 14. februar 2005 I'm so sorry:( Mente ikek sovne i det hele tatt' date=' men da jeg hadde dusjet, så satt jeg og snakket litt med pipp, og så sovna jeg bare i sofaen...... Buhu![/quote'] Det går braaa beibi du blir med på midnight i dag så tilgir jei pipp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå