AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 http://www.liberaleren.no/2018/02/22/faerre-bor-fa-skattefinansierte-fedmeoperasjoner/ Hva tenker forumet om dette? Jeg registrerer at temaet omhandler fedme og ikke røyking, alkohol eller narkotika. Usunn mat og mangel på trening er det som blir påpekt her og ikke vektoppgang pga sykdom. Anonymkode: 0a69b...b16
ajarRun Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Ingen går opp i vekt pga sykdom. Fedme burde forbys. Putt dem i slankefengsel. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 8 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Ingen går opp i vekt pga sykdom. Fedme burde forbys. Putt dem i slankefengsel. Anonymkode: 89de0...074
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 Følgesykdommene ved fedme er mye dyrere over tid enn å betale en operasjon. Så rent samfunnsøkonomisk så lønner det seg. Og skal man kreve at en sykdom som kommer er selvpåført skal betales selv så må man jo gjøre det med andre ting også. Røyking - kols/kreft osv Så hvor skal man sette grensen liksom? Jeg synes det er utrolig tåpelig å angripe en gruppe mennesker. Anonymkode: 72cee...7d0
FactsOverFeelings Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 Jeg vil ikke betale for andres latskap og mangel på disiplin. Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå