Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg mistet forrige gang husker jeg at mine første symptom på graviditeten var mensmurringer som kom lenge før mensen skulle ha kommet...Det var sånn jeg mistenkte jeg var gravid..

Men jeg kan ikke huske NÅR det kom, men nå har jeg hatt mensmurringer siden EL , er dette noe alle har og er normalt?!

Jeg vet jeg ikke har hatt mensmurringer utenom EL og utenom mens.... Men etter å ha googlet så kan man jo ikke kjenne graviditet siden man mest sannsynlig ikke er gravid enda da det tar 5-6 dager for egget å feste seg og jeg hadde EL på mandag ca....

Men kan man kjenne "ferden" til det befruktede egget gjennom mensmurringer?! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er veldig individuelt. Jeg hadde murringer store deler av syklusen, gravid eller ei. Hadde ikke mer murringer den måneden jeg ble gravid. Mine symptomer kom et par dager før IKM, med veldig såre brystvorter. De var såpass såre at jeg skjønte jeg var gravid, da jeg ellers hadde ømme bryster nær mens. Rundt IKM begynte jeg også reagere på lukt som jeg umiddelbart gjenkjente fra forrige svangerskap. 

Anonymkode: 472bb...3ae

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er veldig individuelt. Jeg hadde murringer store deler av syklusen, gravid eller ei. Hadde ikke mer murringer den måneden jeg ble gravid. Mine symptomer kom et par dager før IKM, med veldig såre brystvorter. De var såpass såre at jeg skjønte jeg var gravid, da jeg ellers hadde ømme bryster nær mens. Rundt IKM begynte jeg også reagere på lukt som jeg umiddelbart gjenkjente fra forrige svangerskap. 

Anonymkode: 472bb...3ae

Tusen takk for svar☺️

Skrevet

Jg kjente mer murringer den mnd jeg ble gravid. I tillegg var de vanlige pms-smertene som ømme pupper fraværende. Ømme pupper kom først etter positiv test. Kjente murringer, ble veldig tørst, ble andpusten når i aktivitet, og hadde en morgen en sterk - merkelig (aldri kjent lignende) magesmerter som varte noen sekunder, (muligens festesmerte). 

Anonymkode: bc4d0...947

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jg kjente mer murringer den mnd jeg ble gravid. I tillegg var de vanlige pms-smertene som ømme pupper fraværende. Ømme pupper kom først etter positiv test. Kjente murringer, ble veldig tørst, ble andpusten når i aktivitet, og hadde en morgen en sterk - merkelig (aldri kjent lignende) magesmerter som varte noen sekunder, (muligens festesmerte). 

Anonymkode: bc4d0...947

Når fikk du positiv test ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...