Oylo Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Hei Er det noen her som har noen gode råd/forslag på hvordan lage kirkeprogram? Tenkte jeg skulle begynne med et nå, med er litt usikker på forsiden og hva som skal stå i.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 sjekk denne siden, mange gode tips om vielsen's gang http://www.orkdalsmenighetene.no/ linken er da Vigsel
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 Mange gode tips på Orkdalsmenighetene. Ellers har jeg laget utkast til vårt. Har rett og slett skrevet ned salmene og ellers hva som inngår i sermonien. Har laget dette i word (to kolonner og liggende utskriftsformat) slik at jeg bretter et A4 ark og får dermed den størrelsen. Til forsiden har jeg limt inn bilde fra en av linkene inne på Orkdalsmeighetene (vedr. kirkeprogram) + skrevet at det gjelder vårt bryllup, dato og kirke. Ble veldig fint, enkelt (og billig )
Oylo Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2005 Tusen takk for tips!! Har titta der før, men har ikke sett linken ang. program.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå