Gå til innhold

Venninne sender Snap av sitt nyfødte barn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I-landsproblem, men lurer litt på hva som er sosial kodeks i en slik sak.

En av mine bedre venninner har nettopp fått barn og sender da mange bilder av dette barnet. I starten svarte jeg alltid med hjerter, så fin eller lignende. Nå er har det gått et par uker og hun sender opptil 10 bilder hver dag. Er det da forventet at jeg svarer på alle disse snapsene? En ting hadde vært hvis hun hadde lagt de ut på mystory, men hun sender de jo direkte til meg. 

Anonymkode: 44636...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er nok bare i nyfødtbobla og ligger antagelig ikke merke til om du svarer eller ikke. Helt ok å ikke svare!

Anonymkode: de345...681

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke greia med snap at man sender random ting til random folk uten å forvente svar tilbake? Hun kan jo sende direkte til hele vennelista si for alt du vet. Bare ta det med ro, hun sender bare i vei, og det ville vært rart om hun gikk rundt og venta på svar.

Anonymkode: 01603...2fd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit å ikke svare. Hun er sikkert veldig stolt og vil vise babyen frem hele tiden. Personlig syns jeg det er same shit å svare et hjerte eller å ikke svare. 

Anonymkode: 9a409...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun legger sikkert ikke merke til om du svarer eller ikke. Jeg gidder aldri svare foreldre i vennekretsen min som peprer meg med bilder av barna :P har aldri fått kommentar på at jeg ikke svarer, så de sender sikkert bare bildene til hele lista. 

Anonymkode: 7e3da...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...