AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Har lagt meg hver ettermiddag og finner lite glede i hverdagen. Vil bare sove.Ble alene etter mange år i et vondt forhold med en ufin mann (mildt sagt) som aldri bidro. Jeg betalte alt i mange år .Er over 30 år. Jobben min er ok, men ut fra antall år og studietype, burde jeg hatt en bedre jobb.Jeg ga bare litt opp da ting ble for mye på privaten. Det var sykdom i familien, mistet en venninne og levde med en som var ustabil. Møtte en fin fyr og vi hadde det utrolig bra for en tid tilbake. Jeg fikk endelig håpet om familie/ kjærlighet tilbake, og det at han valgte meg, var også en stor selvtillitsbooster. Vi hadde det mye gøy. Etter en langhelg på fjellet ghostet han meg. Da hadde vi datet aktivt i 1,5 måned( møttes totalt 11 ganger og tilbragte helger sammen, møtte vennene hans, broren hans). Fikk aldri vite hva som hadde skjedd og fikk aldri svar på de 2 meldingene jeg sendte da han forduftet. Jeg var plutselig en fremmed for han. Datet andre etterpå, men ingen har gitt meg samme følelse. I går ble jeg fortalt av en bekjent at han er forfremmet, noe som medfører at han vil være en veldig fremadstormende ung mann med gode fremtidsutsikter. Han vil være en av toppene, noe jeg ikke ante da jeg datet han. jeg syntes at han var så jordnær og god. Det gjør situasjonen mer bitter. Vet jeg burde fokusere på meg selv, for en gang skyld og at mange har det langt vanskeligere. Jeg måtte bare få en utblåsning. Anonymkode: a1a6c...1ba
Gjest N-Nøff Skrevet 22. februar 2018 #2 Skrevet 22. februar 2018 Har du ingen hobbyer å drive med, da? Hva med å skaffe deg en hund og gi blaffen i mannfolk?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #3 Skrevet 22. februar 2018 12 minutter siden, Neinøff skrev: Har du ingen hobbyer å drive med, da? Hva med å skaffe deg en hund og gi blaffen i mannfolk? Joda, men da har jeg egentlig meg selv å takke for å ende opp uten familie. Synes det er så vondt å tenke på at jeg ga så mye og elsket et menneske med hele sjelen, han jeg skulle ha familie med også går det til h. Jeg må bare komme meg ut av hengemyra Anonymkode: a1a6c...1ba
Gjest N-Nøff Skrevet 22. februar 2018 #4 Skrevet 22. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Joda, men da har jeg egentlig meg selv å takke for å ende opp uten familie. Synes det er så vondt å tenke på at jeg ga så mye og elsket et menneske med hele sjelen, han jeg skulle ha familie med også går det til h. Jeg må bare komme meg ut av hengemyra Anonymkode: a1a6c...1ba Ja, du må det. Men ta tiden til hjelp, ikke alt fikses fort.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #5 Skrevet 23. februar 2018 On 2/22/2018 at 11:10 AM, AnonymBruker said: Joda, men da har jeg egentlig meg selv å takke for å ende opp uten familie. Synes det er så vondt å tenke på at jeg ga så mye og elsket et menneske med hele sjelen, han jeg skulle ha familie med også går det til h. Jeg må bare komme meg ut av hengemyra Anonymkode: a1a6c...1ba Samtidig kan det hende du gikk litt mye "all in", med hele følelsesregisteret, litt for fort. Du sa dere datet i halvannen måned og så hverandre 11 ganger. Samtidig sier du det var han du elsket med hele sjelen og skulle få familie med. Det høres for meg litt voldsomt ut, og det kan være at han følte på det samme. Men du kommer deg opp igjen, og finner helt sikkert noen andre på et tidspunkt. Anonymkode: ed904...91d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #6 Skrevet 23. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samtidig kan det hende du gikk litt mye "all in", med hele følelsesregisteret, litt for fort. Du sa dere datet i halvannen måned og så hverandre 11 ganger. Samtidig sier du det var han du elsket med hele sjelen og skulle få familie med. Det høres for meg litt voldsomt ut, og det kan være at han følte på det samme. Men du kommer deg opp igjen, og finner helt sikkert noen andre på et tidspunkt. Anonymkode: ed904...91d Jeg formulerte meg litt dårlig. Det var han jeg var sammen med i flere år som jeg skulle stifte famile med ( Det var vi enige om). Han i 1, 5 måned var den eneste jeg har likt i etterkant. Innser at dating er veldig vanskelig og fake. Det blir som å handle varer Anonymkode: a1a6c...1ba
Duftavsommerregn Skrevet 23. februar 2018 #7 Skrevet 23. februar 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg formulerte meg litt dårlig. Det var han jeg var sammen med i flere år som jeg skulle stifte famile med ( Det var vi enige om). Han i 1, 5 måned var den eneste jeg har likt i etterkant. Innser at dating er veldig vanskelig og fake. Det blir som å handle varer Nei det blir aldri som å handle varer. Du må selv tenke at du skal gå forsiktig frem, ikke legge for mye i en kontakt med en eventuell partner som passer sammen med deg i nuet, gi det tid og gå forsiktig frem. Her gis det ikke noen garantier overhodet, du må selv styre det, og treffer du en som liker deg vil han godta dette. Jeg vil aldri akseptere i et fremtidig forhold at noe skal gå raskt frem, det skal gis tid og modne. Bli sikker på hverandre og utvikle kjærlighet og ikke bare begjær( les forelskelse) som mange ikke engang klarer å skille på. Så kan man ta det videre steg for steg inn mot et forpliktende forhold som kan vare. Om ikke dette skjer, så lever jeg alene resten av livet, ferdig diskutert
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #8 Skrevet 23. februar 2018 4 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Nei det blir aldri som å handle varer. Du må selv tenke at du skal gå forsiktig frem, ikke legge for mye i en kontakt med en eventuell partner som passer sammen med deg i nuet, gi det tid og gå forsiktig frem. Her gis det ikke noen garantier overhodet, du må selv styre det, og treffer du en som liker deg vil han godta dette. Jeg vil aldri akseptere i et fremtidig forhold at noe skal gå raskt frem, det skal gis tid og modne. Bli sikker på hverandre og utvikle kjærlighet og ikke bare begjær( les forelskelse) som mange ikke engang klarer å skille på. Så kan man ta det videre steg for steg inn mot et forpliktende forhold som kan vare. Om ikke dette skjer, så lever jeg alene resten av livet, ferdig diskutert Takk:) TS Anonymkode: a1a6c...1ba
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #9 Skrevet 24. februar 2018 På 22.2.2018 den 10.51, AnonymBruker skrev: Har lagt meg hver ettermiddag og finner lite glede i hverdagen. Vil bare sove.Ble alene etter mange år i et vondt forhold med en ufin mann (mildt sagt) som aldri bidro. Jeg betalte alt i mange år .Er over 30 år. Jobben min er ok, men ut fra antall år og studietype, burde jeg hatt en bedre jobb.Jeg ga bare litt opp da ting ble for mye på privaten. Det var sykdom i familien, mistet en venninne og levde med en som var ustabil. Møtte en fin fyr og vi hadde det utrolig bra for en tid tilbake. Jeg fikk endelig håpet om familie/ kjærlighet tilbake, og det at han valgte meg, var også en stor selvtillitsbooster. Vi hadde det mye gøy. Etter en langhelg på fjellet ghostet han meg. Da hadde vi datet aktivt i 1,5 måned( møttes totalt 11 ganger og tilbragte helger sammen, møtte vennene hans, broren hans). Fikk aldri vite hva som hadde skjedd og fikk aldri svar på de 2 meldingene jeg sendte da han forduftet. Jeg var plutselig en fremmed for han. Datet andre etterpå, men ingen har gitt meg samme følelse. I går ble jeg fortalt av en bekjent at han er forfremmet, noe som medfører at han vil være en veldig fremadstormende ung mann med gode fremtidsutsikter. Han vil være en av toppene, noe jeg ikke ante da jeg datet han. jeg syntes at han var så jordnær og god. Det gjør situasjonen mer bitter. Vet jeg burde fokusere på meg selv, for en gang skyld og at mange har det langt vanskeligere. Jeg måtte bare få en utblåsning. Anonymkode: a1a6c...1ba Har det sånn selv etter alt gikk til h og lurer på om jeg kan få det bedre, når jeg har gjort og jobbet mye med ting og meg selv, men får bare dritt og blir dratt mot det negative hele tiden. Slitsomt. Man kan ikke gjøre noe nesten uten at det ødelegger livet. Var også sammen med en fyr som ville ha familie og alt med meg. Men det ble slutt og er helt alene. Dater, men finner ikke noen som er bra og det er mange rare og vanskelige personligheter der ute. Man kan ikke stole på folk og de fleste er usunne og tror de er bedre enn deg. Det er vanskelig å finne venner også. Vanskelig å finne tilhørighet og glede i noen ting. Anonymkode: 3df1b...ec2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #10 Skrevet 24. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har det sånn selv etter alt gikk til h og lurer på om jeg kan få det bedre, når jeg har gjort og jobbet mye med ting og meg selv, men får bare dritt og blir dratt mot det negative hele tiden. Slitsomt. Man kan ikke gjøre noe nesten uten at det ødelegger livet. Var også sammen med en fyr som ville ha familie og alt med meg. Men det ble slutt og er helt alene. Dater, men finner ikke noen som er bra og det er mange rare og vanskelige personligheter der ute. Man kan ikke stole på folk og de fleste er usunne og tror de er bedre enn deg. Det er vanskelig å finne venner også. Vanskelig å finne tilhørighet og glede i noen ting. Anonymkode: 3df1b...ec2 Amen. Anonymkode: 09d15...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå