AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Hei! Er det noen her som har tatt/skal ta fagprøven som helsefagarbeider, ved å bruke alternative veier? Skulle egentlig ta fagprøven som praksiskanditat, men mangler den del timer. Har jobbet i mange år på sykehjem, men kravet til timer er visst uoverkommelig. Er det noen som vet om jeg kan få gå ut som lærling for å få jobbet inn de resterende timene? I tillegg til at jeg tar teoridelen? Eller er det noen andre alternative veier? Anonymkode: 9db28...3ac
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #2 Skrevet 22. februar 2018 Hvor mye tid har du igjen før du kan ta fagprøven? Har du tatt den siste eksamen (eller føler at du kan ta den uten å gå på skolen) eller har du gått helsefagarbeider på vgs? Hvis det er mulighet for å ta det teoretiske gjennom voksenopplæringen i fylkeskommunen hadde det vært en mulighet. Anonymkode: 4e849...d44
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #3 Skrevet 22. februar 2018 Huff, elendig lønn. Anonymkode: 6b9c5...02c 1
Serafin Skrevet 22. februar 2018 #4 Skrevet 22. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er det noen her som har tatt/skal ta fagprøven som helsefagarbeider, ved å bruke alternative veier? Skulle egentlig ta fagprøven som praksiskanditat, men mangler den del timer. Har jobbet i mange år på sykehjem, men kravet til timer er visst uoverkommelig. Er det noen som vet om jeg kan få gå ut som lærling for å få jobbet inn de resterende timene? I tillegg til at jeg tar teoridelen? Eller er det noen andre alternative veier? Anonymkode: 9db28...3ac https://fagbladet.no/nyheter/den-arbeidsledige-helsefagarbeideren-ninas-leserbrev-skaper-engasjement-6.91.443318.6938414414
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå