AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Jeg skal begynne i et vikariat om ikke lenge. Vikariatet er for et år, med gode muligheter for utvidelse. Har snakket en del med sjefen og også gjort litt "research" og jeg vet at det er mye som skjer i bedriften fremover som tilsier at de vil trenge hjelp utover dette året. Mao regner jeg med at det er gode muligheter for å få utvidet hvis jeg gjør en god jobb. Så da er spørsmålet - hvor langt ut i vikariatet / tidlig før utløp er det naturlig å begynne å sondere rundt dette? Nå har jeg nylig vært i en jobbsøkeprosess frem til jeg fikk dette vikariatet, og selv om jeg fikk en ganske god respons på søknadene og mange intervjuer, så ser jeg jo at det hele tar tid og jeg bør begynne søking på nye stillinger i god tid. Vet det er ulike erfaringer her, da jeg har snakket med noen som fikk tilbud om fast stilling tre måneder ut i vikariatet, mens andre fikk det helt på tampen ved utløp, etter at de allerede har begynt å søke seg andre steder. Flere erfaringer? Anonymkode: ad281...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå