AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Hei Jeg vet at man skal gå på progesteron stikkpiller etter eggdonasjon i 12 uker . Noen vil heller bruke progesteron sprøyter isteden for tabletter. Spørsmålet mitt er hvor mange mg skal den sprøyten være for de som kun bruker sprøyte?skal den tas en gang og daglig eller 2 ganger og hvor mange mg skal det være? Prøvde å stille samme spm på ønskebarn forum. Men har ikke fått noe svar der Anonymkode: 057c4...2ba
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #2 Skrevet 22. februar 2018 Dette må du jo spørre klinikken om. Anonymkode: 1f8d4...467 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #3 Skrevet 22. februar 2018 Spennende!! Masse lykke til 😊😊😊 krysser fingrene for at alt går veien for dere denne gangen ❤️ Det er så utrolig verdt alle sprøytene og medisinene. Selv om det er krevende inntil morkakefunlsjonen er på plass. Vi venter en «AvaPeter» baby i mars. Veldig dyktige leger og super oppfølging. Anbefales på det varmeste 😀 Anonymkode: f34f4...59e 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #4 Skrevet 22. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spennende!! Masse lykke til 😊😊😊 krysser fingrene for at alt går veien for dere denne gangen ❤️ Det er så utrolig verdt alle sprøytene og medisinene. Selv om det er krevende inntil morkakefunlsjonen er på plass. Vi venter en «AvaPeter» baby i mars. Veldig dyktige leger og super oppfølging. Anbefales på det varmeste 😀 Anonymkode: f34f4...59e Tusen tusen takk😃. Hvor gammel er du? Anonymkode: 057c4...2ba
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #5 Skrevet 23. februar 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Tusen tusen takk😃. Hvor gammel er du? Anonymkode: 057c4...2ba Jeg er 42 😊 Anonymkode: f34f4...59e
Blod Skrevet 26. februar 2018 #6 Skrevet 26. februar 2018 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Blod, mod
Anbefalte innlegg