AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Aner ikke hvor jeg skal plassere denne tråden så da ble det dessverre her. Da jeg var liten var jeg hos en kamerat som hadde noe pulver han puttet i saften så saften fikk kullsyre, dette er ganske mange år siden så husker naturligvis ikke hvordan beholder dette pulveret hadde eller noe. Spørsmålet mitt er om dette er noe man får kjøpt i dag? Hva skal jeg evt lete etter i butikken? Mannen min har sodastream, men jeg tør ikke bruke den fordi det høres ut som den skal eksplodere hver gang og jeg vil ikke ødelegge den, haha. Anonymkode: 2b18f...f2f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #4 Skrevet 22. februar 2018 Jeg tror Nyco er ute av produksjon, men Samarin er vel noe av det samme? Prøv Samarin, TS. Det er også brusepulver. Anonymkode: 97213...094
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #5 Skrevet 22. februar 2018 Samarin er jo ikke noe en bør drikke bare for å drikke. Tror TS mente hn skulle lage noe bruslignende drikke, ikke bli kvitt halsbrann og/eller sure oppstøt Anonymkode: 2b18f...f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå