Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Huff, har møtt en fyr siden nyttår, og vi er vel det man kan kalle "kjærster"..... Han hadde et samboerskap som ble avsluttet i August og har vært alene siden. Vi var ute sammen på byen på lørdag, og da traff vi eksen hans.... Og hun var selfølgelig sånn som jeg alltid har hatt lyst til å være.... Slank, pen, sexy osv... Hun var ute med en stor gjeng, og det var tydelig at det var hun som var midtpunktet. I tillegg tror jeg hun er typen som er kjempeålright... Sånn man gjerne vil være venner med... Når hun stod på dansegulvet høstet hun mange blikk.. Jeg så også at både typen min og kompisene hans vekslet noen blikk. Hun snakket ikke med typen min egentlig, bare smilte og vinket. Men jeg synes han ble veldig stille og rar... Og nå i dag har han avlyst avtlen vår... Sa han måtte jobbe, men jeg vet ikke jeg. Er dødssjalu, redd for at han ikke er kommet over henne enda, redd for at hun skal ta kontakt med han osv... Normalt sett har jeg veldig god selvtilitt, men her føler jeg at jeg ikke har så mye å stille opp med... Og for sikkerhetsskyld, det var hun som dumpet han..
Gjest Trådstarter... Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 Postet litt fort her... Trenger litt støtte her, har jeg noe å bekymre meg for... Eller er jeg bare paranoid??
Gjest Dazed Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 Postet litt fort her... Trenger litt støtte her, har jeg noe å bekymre meg for... Eller er jeg bare paranoid?? Vanskelig å si.. Eneste tipset jeg kan gi deg er at du snakker med typen din, for å finne ut hva han føler for henne. Har opplevd akkurat det samme selv, og det endte ikke så bra
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #4 Skrevet 13. februar 2005 Det spørs vel hvor lenge de var sammen. Men når det er så kort tid siden bruddet, mistenker jeg han for å ha et "trøsteforhold" med deg. Ikke et negativt ord om deg altså, men man trenger ofte lenger tid enn noen mnd for å komme over eksen. Spesielt hvis man ble dumpet.
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #5 Skrevet 14. februar 2005 Vanskelig situasjon..Vil tro at hvis han er i tvil er det viktig at du ikke er for pågående og "masete". Tror det kan gi han litt "stress" hvis han tenker på henne enda. Ville tatt en periode der jeg lot han styre løpet. Vis han at du hadde et liv før du traff han, at du klarer deg godt med deg og ditt og fremstå med god selvtillit, men vis samtidig at du bryr deg veldig om han. Så får det bli opp til han.
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #6 Skrevet 14. februar 2005 Enig med siste gjest. Du må for all del ikke begynne å mase og kryssforhøre han om denne eks'en og det forholdet. Prøv å hold deg kald og oppfør deg normalt.......
liv Skrevet 14. februar 2005 #7 Skrevet 14. februar 2005 jeg å møtte min manns x relativt tidlig. Faktisk i en "tom" kinosal. Og vi fikk billetter rett ved siden av henne og hennes venninne. Det var bare oss og to tre andre par der! La oss si det sånn at vi flyttet oss til et annet sted i salen. Nå viste jeg grunnen til at det var slutt og det var min mann som dumpet henne men likevel så var det der ganske ekkelt ja..
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #8 Skrevet 14. februar 2005 Jeg ble skilt og traff samboern et halvt år etterpå. Det er IKKE noe "trøsteforhold" - vi har vært sammen i to år nå. Og, når jeg innimellom treffer borti eksen (som dumpet meg) blir jeg litt "rar". Det er ikke for at jeg ikke har kommet over han, men fordi det er rart å treffe han - hadde vel helst sett at han flytta til en annen by. Og, venner av meg kan også veksle blikk med meg om vi treffer han ute - de skal vel bare sjekke at jeg er OK. Så, ikke begynn å stress kjæresten med det der: Det er like stor sannsynlighet for at det ikke betydde noe som helst og at han måtte jobbe sent som det motsatte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå