AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Nå er det 6 år siden jeg mistet deg. Du er fortsatt der ute, i dag er du gift, og du har fått barn. Men du og jeg har ikke hatt noe kontakt på 6 år. Jeg er over han, og ønsker ikke å bli sammen med han igjen. Men jeg kommer meg ikke over kjærligheten vår. Og det har vært ekstra tøft i det siste, da det starter å gå opp for meg, at jeg nok aldri får oppleve en sånn type kjærlighet igjen. Jeg fikk nesten 3 år med deg. Og jeg elsket deg høyere enn jeg trodde det var mulig å elske noen. Jeg var forelsket i deg helt til siste dagen jeg så deg. Jeg har aldri følt noe så sterkt før, ikke i nærheten en gang. Lidenskapen og sexen mellom oss, var og helt ut av en annen verden. Og han er den eneste som har kunnet lese meg som en åpen bok, som ga meg alt jeg trengte og litt mer på det følelsesmessige planet. Jeg har heller aldri følt meg så høyt elsket. Bare en lett berøring fra han, var bedre enn sex med noen annen. Og jeg har jo vært i forhold før, vært gift før og. Og vært i ett forhold i 9 mnd etter han, og datet mange. Men jeg føler ikke noe i nærheten av det jeg følte med han. Han jeg var sammen med i 9 mnd, hadde jeg jo følelser for. Det bare var ikke så sterkt. Og nå er jeg litt i ferd med å gi opp. For jeg føler at det blir vanskelig med bare middels følelser, etter det jeg fikk oppleve. Så her sitter jeg midt på natta, gråter og får ikke sove. Føler samtidig at det må være noe galt med meg, som ikke kommer over det. Noen andre som har opplevd noe lignende. Anonymkode: 6c95e...369 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #3 Skrevet 22. februar 2018 Hvorfor ble det slutt? Anonymkode: 4efa2...c5d
Gjest HanenIFlokken Skrevet 22. februar 2018 #4 Skrevet 22. februar 2018 Flott innlegg, sender en klem
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #5 Skrevet 22. februar 2018 Jeg har det på samme måte. Sitter her gravid og er forelsket, men er ikke det samme og jeg hater at det er slik. Anonymkode: 8d532...551
Skorstein Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 Det samme her også. Er redd jeg ikke får oppleve det igjen og må leve ulykkelig og alene. Hvem skal en stifte familie med da liksom, og en begynner å bli gammel. Jeg savner det. Savner den kjærligheten. Og den er vanskelig å få...
Skorstein Skrevet 25. februar 2018 #7 Skrevet 25. februar 2018 På 22.2.2018 den 2.52, AnonymBruker skrev: Jeg har det på samme måte. Sitter her gravid og er forelsket, men er ikke det samme og jeg hater at det er slik. Anonymkode: 8d532...551 Hva har skjedd ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå