Gå til innhold

Miksede signaler fra jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt kjent med ei herlig jente som jeg har blitt veldig tiltrukket av. Jeg elsker personligheten hennes, og vi er så like på mange områder.
Vi endte opp med å ha sex for et par uker siden, og det var så spontant som gjorde opplevelsen magisk.

Noen dager senere fikk jeg melding hvor det står at hun ikke håper at det endrer på vennskapet vårt. Jeg ble kanskje litt skuffa, men svarte "Neida, absolutt ikke :)" eller noe i den duren. Hun skrev også at hun er redd for at det går utover vennskapet hvis vi har sex flere ganger, at det utvikler seg følelser osv. Jeg tenkte inni meg at kanskje det ikke var like godt for henne som for meg, men hun har snakket om den kvelden flere ganger, sagt at jeg var flink osv, og jeg så det på henne at hun hadde det godt. Dessuten tok hun initiativet til en runde nummer 2, og hun koste seg veldig da også.

Men nok om det. Vi begge tar initiativ til å starte samtalene med hverandre. Vi skriver sammen flere timer om dagen, og hun gir meg mye komplimenter. Når hun legger seg skriver hun ofte en fin lang nattamelding hvor hun skriver at hun er glad i meg, og avslutter gjerne med "sov godt, finingen min <3". Hun har ofte skrevet "klem" i nattameldingen, men i går skrev hun "kyss og klem <3"
Hvis jeg f.eks sier at jeg skal bort til en kompis, kan hun tulle og skrive: "Du har funnet deg ei ny dame du :("
Hun har også flere ganger skrevet at vi er så gode sammen pga. de fine tingene vi skriver til hverandre. 

Er det normalt av ei jente å skrive på en slik måte til en som hun bare ser på som en venn? Jeg har ikke opplevd det før i hvertfall, og jeg har hatt en del jentevenner i gjennom årene.

Anonymkode: 14e75...ec8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært meg, så hadde jeg bare skrevet sånn om jeg var interessert i noe mer en vennskap :) Hvis hun skriver slik uten å være det, så er hun faktisk en player som leker med følelsene dine! 

Spør helt casual «Du, jeg har tenkt litt på oss to, og jeg føler at det er noe mer enn bare vennskap mellom oss. Jeg begynner egentlig å like deg ganske godt.»

Anonymkode: 16da0...d94

• Liker 6
Skrevet

Kvinner er sånn. Det lærer du tids nok. Kvinner er aldri rett frem eller sier hva de tenker eller føler rett ut. De garderer seg slik i stedet,for å være sikker på at hvis hun blir avvist så skal hun kunne snu det til at, "haha, du er innbilsk, jeg var ikke interessert likevel".

Anonymkode: 08589...df7

Skrevet

Jeg er mann, men tror ikke på den at "kvinner er sånn".  Dette er mer personavhengig. Siden dere ikke er venner fra gammelt av, så synes jeg du skal satse alt, vinn eller forsvinn. Bare si at du helst vil ha henne som kjæreste, og at å ha venner som du har sex med, og som sender kjærestemeldinger, ikke passer så bra. 

Anonymkode: a8807...a67

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke veldig vanlig å skrive til en venn nei, hun er nok litt interessert i (og nok ganske avhengig) av deg.

Hun får jo alt hun vil ha uten å måtte forplikte seg og, så hun har det gull hun. Vil du endre relasjonen så er det du som må presse på og true med å forsvinne om dere ikke tar det videre. Ikke som et ultimatum altså, si det mer indirekte.. at du har utviklet følelser og lurer på om dere bør ha litt mer avstand, og så må du ikke sende henne meldinger etterpå. Sånne folk får panikk når de merker de ikke har deg rundt lillefingeren lengre. Det er kanskje også da de begynner å kjenne på at de tok deg for gitt og at de faktisk er forelsket selv. Hvis de er det. Det er nok også mulig hun bare er forelsket i å få komplimenter og bekreftelse.

• Liker 4
Skrevet

Og sånn kan også damer playe! Det kan godt hende at hun er interessert og reagerer positivt dersom du tar ansvar og forteller henne at du vil noe mer, men det kan også hende at hun trekker seg unna. Inntil videre har hun deg rundt lillefingeren, får bekreftelsen, oppmerksomheten og sexen hun vil ha samtidig som hun er åpen for andre muligheter.

Anonymkode: a0c56...f68

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er ikke du uærlig tilbake da. Er jo ikke rart folk ikke vet hvor de har hverandre. Slutt å spille, vær i alle fall ærlig med deg selv. Om hu har satt deg i vennefella og du ikke er komfortabel med med det så si i fra. Hadde i alle fall jeg gjort. For meg er det uaktuelt og være venner med kvinner jeg finner seksuelt attraktive. Snike meg rundt og late som jeg ikke ønsker noe mer er høl i hode og selvbedrag.  De få gangene jeg har blitt plassert i vennesona og ikke ønsket å være der har jeg kuttet all kontakt. Si fra at det er ikke noe for meg og henge som nummer 14 i rekka tilfelle det dukker opp noe bedre. I ditt tilfelle trur jeg jenta er på knæra og at du overtolker den setningen. 

Endret av RoH
  • Liker 2
Skrevet

Hun er interessert men vil at du skal ta insjativet! Do it! Ingen ting er så tennende som en mann som viser klart og tydelig at han vil ha en kvinne

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen dager senere fikk jeg melding hvor det står at hun ikke håper at det endrer på vennskapet vårt. Jeg ble kanskje litt skuffa, men svarte "Neida, absolutt ikke :)" eller noe i den duren. Hun skrev også at hun er redd for at det går utover vennskapet hvis vi har sex flere ganger, at det utvikler seg følelser osv. 

Her må du bare lære til neste gang, for her var du tafatt! Hun er nok ikke oppriktig bekymret for vennskapet, men bruker vennesonen for å spille med deg. Det hun eeeegentlig vil høre er hvor deilig hun var og hvor grundig du skal ta henne neste gang. Vær litt macho, ta over styringen på relasjonen og med ett er det du som har henne rundt lillefingeren.

Anonymkode: a0c56...f68

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke vanlig å skrive slikt til noen man bare anser som venn eller knullevenn. Jeg har i hvert fall ikke sex med vennene mine. MEN for din egen skyld så tar du en ordentlig prat med henne om dette. Hva hun anser dere for å være og hva hun vil fremover. Hun sier direkte at hun ikke vil ha noe mer enn et vennskap, men hun oppfører seg som mye mer enn det. Forvirrende, og du risikerer å gå på en real smell om du ikke tar en prat så du vet hvor dere står. 

Anonymkode: 660e5...2aa

• Liker 3
Skrevet

Nei det er ikke normalt å skrive slik til en venn.  Mulig hun er av typen som først "avklarer" at dere er venner for så å gi deg masse oppmerksomhet av en annen type slik at hun får masse positiv oppmerksomhet tilbake.  Så hun tror hun har sitt på det tørre fordi hun har sagt fra at hun er bare venner.

Ikke sikkert hun mener å være slem, men det er veldig dårlig gjort.  På en annen side har du kanskje ikke sagt tydelig at du vil ha noe mer.  Som andre skriver her:  vær tydelig om hva du ønsker, og hvis hun ikke ser for seg det samme eller ikke svarer og er vag:  Kutt kontakten, eller bare ha vennekontakt hvis du greier.  Litt er ikke bedre enn ingenting, i lengden.

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Vi drakk litt i helgen, var små-brisne og hun sa at hun var utrolig glad i meg. Jeg spurte henne: "Kan jeg spørre på hvilken måte?" og hun sa at hun er veldig glad i meg som venn, ikke noe mer ettersom hun ikke vil ødelegge vennskapet.

Hun fortsetter dog å flørte, og sier hun er glad hun har møtt meg og at hun har meg i livet mitt. Senest i dag har hun sagt at jeg er søt og har et så fint smil, at hun blir glad når jeg skriver med henne. Hun sa at hun hadde tenkt å gjøre en del husarbeid i dag, men hun droppet det fordi hun heller ville snakke med meg.

Hun skrev og spurte om jeg ville være med henne i dusjen, utrolig merkelig å spørre om sånt hvis jeg "bare" er en venn spør du meg.

Jeg blir helt gal av dette her, har ikke opplevd noe lignende fra ei som ser på meg som en venn før.

Skrevet

Hun ser på deg som knullevenn, hun bare bruker ikke det ordet

Skrevet
Akkurat nå, Nana skrev:

Hun ser på deg som knullevenn, hun bare bruker ikke det ordet

Merkelig hvis hun ser på meg som det, når hun sier at hun ikke vet om hun vil ha sex med meg igjen fordi hun er redd for at det skal utvikle seg følelser. Samtidig får jeg mye komplimenter på utseendet, og at hun koste seg veldig da vi hadde sex den ene gangen.

Skrevet

Be henne slutte å gjøre sånne ting om hun bare vil være venner, ellers risikerer hun at du faller for henne. Om du ikke vil at hun skal gjøre det mot deg da?

Anonymkode: a2544...ad4

• Liker 1
Skrevet

Hun er allerede betatt, men nervøs for at det ikke er gjensidig. 

Anonymkode: bf2c4...466

Skrevet

Hva jobber hun som?  Har sett denne adferden typisk for en spesiell stilling i min erfaring.

Anonymkode: 61539...190

Skrevet

Kan du ikke bestemme deg for hva du vil da? og handle ut i fra det.. kjenner jeg selv forlengst ville mistet interresen om du var så tafatt

• Liker 1
Skrevet

Du hadde henne på tomannshånd i helga, alkohol og intim stemning og alt, og fikk ikke en bedre avklaring enn det? Da får du skylde deg sjøl. I stedet for å spørre henne, så må du si klart og tydelig hva som funker for deg. Først da kan hun tørre å være ærlig tilbake. 

• Liker 2
Skrevet

Høres litt ut som typen manipulerende dame som tvinner menn rundt lillefingeren og holder dem fast der fordi hun elsker oppmerksomheten. Og kun dét.

Anonymkode: ded6d...688

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...