Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tulletråder på kg som det har vært de siste døgnene. Er vinterferjen i gang?

Anonymkode: d9dac...18c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

tulletråder på kg som det har vært de siste døgnene. Er vinterferjen i gang?

20061130180336julefergaa.jpg

Anonymkode: ee3b4...1de

• Liker 7
Skrevet

^^ Flere som har merket det?

• Liker 1
Skrevet

Om bare disse vinterferieKGerene hadde greid å lage troverdige innlegg, så hadde det ikke vært noe problem, men tråder som  Kona åt opp maten min, Jeg må slanke katten som river ned alt fra veggene er jo helt absurde... :sukk:

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om bare disse vinterferieKGerene hadde greid å lage troverdige innlegg, så hadde det ikke vært noe problem, men tråder som  Kona åt opp maten min, Jeg må slanke katten som river ned alt fra veggene er jo helt absurde... :sukk:

Ja, ikke sant, men allikevel, blir de tatt helt seriøst, av moderator (ryddet for spekulasjoner),, forstå det dem som kan...

Skrevet

Det er igrunn artig hvordan moderatorene har særdeles høy toleranse ovenfor det som fremstår som tulletråder, spam og tråder med ufullstendige overskrifter (som denne), samtidig som de har en ekstremt lav, eventuelt uforutsigbar, toleranse for det de føler er "spekulasjon" eller "hatefullt innhold". Akkurat nå ser forumsiden relativt snål ut med tanke på alt som har sluppet gjennom. 

• Liker 1
Skrevet

Alle tullingene som velger å svare i slike tulletråder, de er faktisk langt mer irriterende enn selve tulletrådene! 

Dersom INGEN gidder å svare på åpenbart tull, så forsvinner jo disse trådene eterhvert lenger og lenger nedover i under-forumene.

Men ettersom folk hele tiden svarer i alle disse latterlige tulletrådene, så blir jo trådene heile tiden dratt frem og holdt aktive... 

Anonymkode: 9d763...d99

Skrevet
3 timer siden, herzeleid skrev:

Det er igrunn artig hvordan moderatorene har særdeles høy toleranse ovenfor det som fremstår som tulletråder, spam og tråder med ufullstendige overskrifter (som denne), samtidig som de har en ekstremt lav, eventuelt uforutsigbar, toleranse for det de føler er "spekulasjon" eller "hatefullt innhold". Akkurat nå ser forumsiden relativt snål ut med tanke på alt som har sluppet gjennom. 

Heller harmløse tulletråder enn de ørten trådene om at kvinner ikke kan en dritt som har kommet de siste dagene. Mannssjåvinistene har gått bananas i det siste.

Anonymkode: c9e1a...580

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ettersom folk hele tiden svarer i alle disse latterlige tulletrådene, så blir jo trådene heile tiden dratt frem og holdt aktive... 

Anonymkode: 9d763...d99

Har forsøkt å holde folk vekk fra å svare flere ganger, men det funker aldri.

Skrevet

Vinterferien er straks over for noen, mens for andre starter den på mandag. Så du må nesten holde ut enda en uke.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heller harmløse tulletråder enn de ørten trådene om at kvinner ikke kan en dritt som har kommet de siste dagene. Mannssjåvinistene har gått bananas i det siste.

I mitt hode går den type tråder også under spam, så lenge det er snakk om mer eller mindre prikk like tråder i mengder.

• Liker 2
Skrevet
På 23.2.2018 den 10.08, monkey business skrev:

Vinterferien er straks over for noen, mens for andre starter den på mandag. Så du må nesten holde ut enda en uke.

:hoppendeglad:

• 1 år senere...
Skrevet

Heihei :sjarmor:

Skrevet
På 22.2.2018 den 21.00, AnonymBruker skrev:

Kona åt opp maten min, Jeg må slanke katten som river ned alt fra veggene

Har noen link til denne tråd? :) 

Skrevet

Må skrive det her også. "Lakenkjøring". :rolleyes:

Anonymkode: 75e1f...a9b

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen link til denne tråd? :) 

Skrevet

Kona åt opp maten min, Jeg må slanke katten som river ned alt fra veggene

Her er kattetråden

AnonymBruker
Skrevet
På 23.2.2018 den 10.06, AnonymBruker skrev:

Har forsøkt å holde folk vekk fra å svare flere ganger, men det funker aldri.

Hvordan gjør du dette fysisk?

Anonymkode: 2213f...f51

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Mynona, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...