AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #1 Del Skrevet 21. februar 2018 Idag skulle jeg dra til ei venninne på overnatting. Vi skulle overnatte venninna mi, kjæresten, ei annen jente og meg. Da jeg kom hadde venninna mi og hennes kjæreste lukket seg inn på rommet sitt. Så de som skjedde var at jeg og denne andre jenta ble sittende i stua, ved siden av deres rom, i over en time før kjæresteparet kom ut. De visste at vi var kommet og at vi satt i sofaen og ventet på dem. Likevel lar de oss vente i over en time siden de absolutt måtte ha sex før vi skulle sove. Altså, vi skulle uansett sove på forskjellige rom slik at de fikk sove sammen. Så de hadde hatt sjansen til å ha sex noen timer senere. Synes det var spesielt. Når de kom ut etter en time var det jo ikke noe tvil på hva de hadde gjort, og jeg følte det hele ble kleint. Visste ikke helt hva jeg skulle si. Jeg sa til venninna mi da jeg var alene med henne etterpå. "Dere hadde det visst koselig på rommet" og hun: "Hvordan visste du det?" Og jeg: "Altså, det var ikke så vanskelig å skjønne. Dere ble der over en time" og hun: "Gjorde vi?" Hva synes dere? Innafor eller ikke? Anonymkode: 1327d...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #2 Del Skrevet 21. februar 2018 Ikke innafor! Jeg hadde dratt derfra, og ikke giddi å hatt noe særlig vennskap til hun i etterkant i den form av at vi var på besøk hos hverandre osv. Hadde blitt et mye mer overfladisk og falskt vennskap. Hvem er det som gjør sånt? Ikke bare respektløst og dårlig gjort, men sykt kleint for dems del... Herregud.. Sistas before mistas!!! Hun der har bevist at hun ikke er ekte venninde hvertfall. Anonymkode: 25e0d...9ba 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Del Skrevet 21. februar 2018 Ikke innafor i det hele tatt! For et lite monster av en kjerring. For det første driter hun i tiden deres, for det andre setter hun dere i en skikkelig kjedelig og pinlig situasjon dere dere trekkes ufrivillig inn i deres intimsone. Hadde bedt henne slutte å være drittkjerring, eller holde seg til bare kjæresten. Anonymkode: c5e2b...9a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #4 Del Skrevet 21. februar 2018 Anonymkode: 48cb7...045 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #5 Del Skrevet 22. februar 2018 TS her. Hun er ikke et monster, men ei av mine nærmeste venninner. Synes hele greia var spesiell, men det betyr ikke at hun er en dårlig venn på grunn av dette. Synes bare godt de kunne ha ventet, eller kommet ut litt fortere. Ble ganske kleint for meg etterpå. Tenkte bare å spørre hva dere syntes. Var usikker på om jeg overreagerte eller ikke. Siden jeg er jomfru selv, så vet jeg ikke helt hva som er normalt eller ikke. Godt å se at det ikke bare er meg som reagerer på det Anonymkode: 1327d...90a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #6 Del Skrevet 22. februar 2018 Altså er jo bare å si ifra at det var respektløst og ucomfy, og si at du ikke vil at det skal skje igjen. Hun hadde sex med bestevennen sin/kjæresten, og lot de andre vennene vente i nærheten. Ikke snilt, men ikke akkurat verdens undergang da. Anonymkode: 124a0...723 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #7 Del Skrevet 22. februar 2018 Hvor gamle er dere? Anonymkode: d8816...381 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #8 Del Skrevet 22. februar 2018 For en veldig merkelig markering fra hennes side. For dette er nettopp en markering, hun visste veldig godt hva hun gjorde og hva hun ville med det (uten at jeg vet hva, men QueenBee har jo blitt nevnt i tråden) . Hvor gamle er dere? Er dere under 20 hadde jeg sagt i fra om at det var ubehagelig og latt det passere (man modnes jo ulikt). Men forvent lignende "stunts" i fremtiden og vær bevisst på markeringsbehovet hennes. Er dere over 20 hadde jeg trukket meg litt tilbake og sett på vennskapet i et nytt lys. Det er veldig trashy og umoden og oppførsel. Jeg vet ikke om jeg ville hatt en slik person i min nærmeste krets. Anonymkode: 8fa3e...249 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #9 Del Skrevet 22. februar 2018 Idiotisk, uhøflig, harry, uoppdragent etc. Det går virkelig ikke an. Så trashy. Neste gang stikker du. Anonymkode: 3aa3c...a45 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #10 Del Skrevet 22. februar 2018 Går ut fra at dere er ganske unge. Synes reaksjonene over her er veldig voldsomme. Hun har ikke gitt deg en knyttneve i mellomgulvet. Her holder det i massevis å si klart fra at det var uhøflig og ukomfortabelt og ikke tenke noe mer på det. Anonymkode: 4d700...e3e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #11 Del Skrevet 22. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Anonymkode: d8816...381 17 og 19 var vi andre to. Paret er 16 og 19 TS Anonymkode: 1327d...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. februar 2018 #12 Del Skrevet 22. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: For en veldig merkelig markering fra hennes side. For dette er nettopp en markering, hun visste veldig godt hva hun gjorde og hva hun ville med det (uten at jeg vet hva, men QueenBee har jo blitt nevnt i tråden) . Hvor gamle er dere? Er dere under 20 hadde jeg sagt i fra om at det var ubehagelig og latt det passere (man modnes jo ulikt). Men forvent lignende "stunts" i fremtiden og vær bevisst på markeringsbehovet hennes. Er dere over 20 hadde jeg trukket meg litt tilbake og sett på vennskapet i et nytt lys. Det er veldig trashy og umoden og oppførsel. Jeg vet ikke om jeg ville hatt en slik person i min nærmeste krets. Anonymkode: 8fa3e...249 Dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #13 Del Skrevet 22. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: For en veldig merkelig markering fra hennes side. For dette er nettopp en markering, hun visste veldig godt hva hun gjorde og hva hun ville med det (uten at jeg vet hva, men QueenBee har jo blitt nevnt i tråden) . Hvor gamle er dere? Er dere under 20 hadde jeg sagt i fra om at det var ubehagelig og latt det passere (man modnes jo ulikt). Men forvent lignende "stunts" i fremtiden og vær bevisst på markeringsbehovet hennes. Er dere over 20 hadde jeg trukket meg litt tilbake og sett på vennskapet i et nytt lys. Det er veldig trashy og umoden og oppførsel. Jeg vet ikke om jeg ville hatt en slik person i min nærmeste krets. Anonymkode: 8fa3e...249 QueenBee? Hva eller hvem er det? Ts Anonymkode: 1327d...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackbird Skrevet 22. februar 2018 #14 Del Skrevet 22. februar 2018 Hun er forelsket, lar seg rive med og demonstrerer for dere at hun har sex. Han driter nok i det at dere satt i andre rommet, det er bare status at noen vet/"bekrefter" det som har skjedd... Det at hun latet som ingenting etterpå og det ble klein stemning kan bety ulike ting: hun er arrogant og demonstrerer at hun har sex og bryr seg ikke, eller hun ble revet med og overtalt av kjæresten til å gjøre noe hun egentlig ikke syns var ok. Dette er ikke vanlig oppførsel blant voksne, da hadde gjestene nok gått hjem etter 30 min... Hvordan er hun ellers som venninne? Hvordan var venninneforholdet deres før de ble sammen? Og hvordan er forholdet mellom henne og kjæresten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 22. februar 2018 #15 Del Skrevet 22. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Idiotisk, uhøflig, harry, uoppdragent etc. Det går virkelig ikke an. Så trashy. Neste gang stikker du. Anonymkode: 3aa3c...a45 Men det er faktisk ikke reint uvanlig at venninner sitter og snakker om sex, på personlig nivå. Det er ikke noe annerledes en utførelsen i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. februar 2018 #16 Del Skrevet 22. februar 2018 27 minutter siden, Blackbird skrev: Hun er forelsket, lar seg rive med og demonstrerer for dere at hun har sex. Han driter nok i det at dere satt i andre rommet, det er bare status at noen vet/"bekrefter" det som har skjedd... Det at hun latet som ingenting etterpå og det ble klein stemning kan bety ulike ting: hun er arrogant og demonstrerer at hun har sex og bryr seg ikke, eller hun ble revet med og overtalt av kjæresten til å gjøre noe hun egentlig ikke syns var ok. Dette er ikke vanlig oppførsel blant voksne, da hadde gjestene nok gått hjem etter 30 min... Hvordan er hun ellers som venninne? Hvordan var venninneforholdet deres før de ble sammen? Og hvordan er forholdet mellom henne og kjæresten? Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #17 Del Skrevet 22. februar 2018 Husker hyttetur med flere venner hvor jeg og kjæresten lukket oss inn på rommet i sikkert en time rett etter middag. Vi lot alle tro at vi hadde hatt sex for egentlig hadde vi en krangel vi bare måtte ordne opp i. Anonymkode: 0b272...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. februar 2018 #18 Del Skrevet 22. februar 2018 Det der er kun respektløst, hadde dratt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 22. februar 2018 #19 Del Skrevet 22. februar 2018 Uhøflig gjort ja, men herregud som noen av dere overreagerer. TS måtte sitte en time innendørs i en varm sofa med ei venninne, hun ble ikke sperret ute av ei hytte i en time midt på vinteren akkurat! Ikke krise om det er to mindre personer i sofaen en time. Og så er de jo veldig unge. Bare si ifra at det var uhøflig og irriterende å sitte og vente så lenge. Kleint trenger det ikke å være, sex er helt naturlig osv. og det er for meg ikke så relevant hva de gjorde der inne. Jeg hadde ikke brydd meg om at noen hadde sex i naborommet. Men kan skjønne at ikke alle er så komfortable med det som meg da. Men som sagt, uhøflig å forlate overnattingsgjester i en time. Ingen krise - spesielt i den alderen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå