Gå til innhold

Hvor lenge skal jeg vente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått match på tinder, og vi meldte litt sammen i dag. Prøvde å svtale dato. Foreslo  en dag, og han har lest, men ikke svart. 

Han virker ikke så veldig interessert, når han venter til neste dag med å svare. Han leste 1715. 

Anonymkode: 6184a...87a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gitt han 24 timer. Altså ventet til 17 tiden i morgen. Da har han fått sjekket på jobb hvordan jobb uka hans blir, og rukket å sett i kalenderen hvilke andre avtaler han har så han vet når det passer og ikke passer og svarer så fort han har fått lit mer oversikt over uken sin.

Anonymkode: 7808a...579

Skrevet

Tusen takk for svar :). 

Skrevet

Jeg valgte å ta det opp med ham, og han ønsket mer kontakt. Han ville skjerpe seg, da jeg var klar på at det ikke ville bli noen date dersom han var så laidback som han var. Det er han som vil treffes. 

Jeg sliter med tillit, og trenger noen som takler problemene mine frem til vi blir kjent og jeg klarer å stole på han. 

Skrevet

"Ta det opp"? Dere har ikke vært på første date engang.

Anonymkode: a2d76...794

Skrevet

So? Det er jo ikke noe poeng å gå på date med noen som ikke er intr. Ville bare ha en avklaring. Er han slik som vaser rundt, så får han heller gjøre det med noen andre.  Er kanskje en grunn til at menn ikke holder så lenge hos meg 😂

Knapt kaffe, og så går jeg videre. 

• Liker 3
Skrevet

Hadde vel blitt mer skeptisk om han hadde svart i samme sekund.....🤔

Anonymkode: c5cad...2ee

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

So? Det er jo ikke noe poeng å gå på date med noen som ikke er intr. Ville bare ha en avklaring. Er han slik som vaser rundt, så får han heller gjøre det med noen andre.  Er kanskje en grunn til at menn ikke holder så lenge hos meg 😂

Knapt kaffe, og så går jeg videre. 

"Avklaringen" blir da som regel negativ, fordi man skjønner hun er utålmodig og det er allerede blitt "mas". 

Folk tar seg litt tid på Tinder. 

Anonymkode: a2d76...794

Skrevet

Vel folkens. Det skjedde ikke. Vi har hverandres tlfnr og har connecta på LinkdIn allerede, og han er mer «på» etter at jeg tok det opp med ham. 

Folk er forskjellige :). Jeg er nok litt annerledes skrudd sammen. 

• Liker 1
Skrevet

LinkedIn?? :sjokkbla:

Anonymkode: 4d465...213

Skrevet

Jepps. Som sagt, jeg er nok ikke en tradisjonell norsk dame ;). 

Skrevet

Fordi du legger til ukjente på LinkedIn? Ooookeeeei. 

Anonymkode: 4d465...213

Skrevet

Men, man kan vel ikke se på tinder om noen har lest en melding?

Anonymkode: 6fec4...a08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...