Gå til innhold

Jeg er aldri for varm - Sanger oversatt til norsk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er aldri varm, aldri varm. To plus to er fire, minus en, det er tre, rask regning! Hver dag er jeg på hjørnet, røyker trær. Ser jenta di i parken, den jenta suger. 

Så hørte jeg noe lyde; quack-quack-quack. Du dukket. Vær forsiktig, Asznee, min bror. Han har en belg. Vær forsiktig, mann. Han har en frisbi. Jeg trykker, tapper, tapper, på telefonen. Beveger på cornfalkesen.  Rice krispie, vær forsiktig min jente, Whitney. På veien i 10 timer, tillat tærne mine. Du trodde jeg frøs. Jeg ser ei pen jente, så jeg poserte. Om hun ikke er med, så ghoster jeg henne. Hah, tok på nesen din. Din smultring. Nesen din er som en hageslange.

Jeg sier til henne: mannen er ikke varm. Jeg sier til henne, mannen er ikke varm. Jenta sa til meg, ta av deg jakken. Så sa jeg, babe, mannen er ikke varm. Aldri varm. Jeg forteller henne, mannen er ikke varm. Aldri varm. Jeg forteller henne, mannen er ikke varm. Aldri varm. Jenta sa at jeg skulle ta av meg jakken. Jeg sa, babe, jeg er aldri varm. 

Hoppet ut fra fire dører, med .44. Det var 1, 2, 3 og 4. Slapper av i korridoren. Faren din er 44. Og han roper fremdeles, for uavgjort. Se på han. La han vite at jeg vet, når jeg møter han skal jeg slå han til kjeven spinner. Skal ta mannens twix med makt. Sender mannen butikk med makt. Dere jenter vet at jeg har sausen, ikke ketchup. Bare saus, rå saus. Yo, pang, gah. Tingen sier skrrrahhh! Pop, pop, ka-ka-ka! Og en pu-pu-drrr-pang! Skya! Du-du-ku-tu-ku-pun-pun! Poom, poom. Nå vet du. 

Jeg sier til henne: mannen er ikke varm. Jeg sier til henne, mannen er ikke varm. Jenta sa til meg, ta av deg jakken. Så sa jeg, babe, mannen er ikke varm. Aldri varm. Jeg forteller henne, mannen er ikke varm. Aldri varm. Jeg forteller henne, mannen er ikke varm. Aldri varm. Jenta sa at jeg skulle ta av meg jakken. Jeg sa, babe, jeg er aldri varm. 

Tingen sier skrrrahhh! Pop, pop, ka-ka-ka! Og en pu-pu-drrr-pang! Skya! Du-du-ku-tu-ku-pun-pun! Poom, poom. Nå vet du. 

Nå vet du. Stort skur mannen er ikke varm. Jeg forteller henne, mannen er ikke varm. 40 grader opp betyr ikke at mannen er varm. Hei, kom igjen, mannen er ikke varm om sommeren. Aldri varm. Ja! Skidi ka pa pa. 

Anonymkode: 56050...879

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...