Gå til innhold

Eminem


Gjest N-Nøff

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, smalls skrev:

Han ble kjent rundt 97 tror jeg

Jeg hadde en stor crush på han som tenåring. Han er en kjekk mann og nei, jeg mener ikke det bare fordi han er kjent

Han slo gjennom i 1999 med «My name is» fra The Slim Shady LP-albumet fra samme år, og var ikke noe kjent før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Leifern skrev:

Han slo gjennom i 1999 med «My name is» fra The Slim Shady LP-albumet fra samme år, og var ikke noe kjent før det.

OK, det var 99 ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, charactouy skrev:

Eh, jo, han er råkjekk, du trenger ikke være så oppesen bare fordi folk har annerledes (bedre) smak enn deg i mannfolk, vel?

det er kjendis status som trekker. som sagt. hadde vi sett ham ute på gata her i norge og ikke vist om han, så hadde nok ingen snudd seg. naboen min er kjekkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, cat808 said:

det er kjendis status som trekker. som sagt. hadde vi sett ham ute på gata her i norge og ikke vist om han, så hadde nok ingen snudd seg. naboen min er kjekkere

ok.

 

Jeg har aldri vært fan av Eminem, og har faktisk ikke noe formening om hvor kjekk han er... 

Men er din mening den eneste sannhet?

Du synes han er lite attraktiv, så da må alle andre synes det samme og? 

spesielt..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han er veldig kjekk og med en fantastisk kropp.  Men menn på 1,73 er nok ikke de jeg kikker mest på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, cat808 skrev:

det er kjendis status som trekker. som sagt. hadde vi sett ham ute på gata her i norge og ikke vist om han, så hadde nok ingen snudd seg. naboen min er kjekkere

Javel, men noen hadde nok snudd seg etter han på gata hvis han ikke var "Eminem" jeg synes han er en kjekk mann uavhengig av hans status. Du synes ikke det, fair enough, men tullete det du påstår

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...