Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi skal besøke Island for første gang i april, 4 dager. Vi er naturglade og mat/drikkeglade. Reiser som par uten barn.

Tar gjerne i mot tips til overnatting, helst ikke over 1500,- natta, opplevelser, turarrangører  og andre tips og triks.

takk! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på Island her, så finner du mange tips ;)

Anonymkode: 6d4a4...535

Skrevet

Jeg forsøkte, men av en eller annen grunn vil ikke søkefunksjonen samarbeide på mobilen min. Jeg blar men takfast gjennom sidene, men hvis noen ikke har noe i mot å legge inn et tips eller to her, blir jeg takknemlig :) 

Skrevet

Island er magisk, men DYRT! Men det vet du nok.

* Blå lagune er et must, magisk!

* Klassisk rundtur med Geysir, Gullfoss og Thingvellir 👍👍

* Utflukt med "Safari quads" var topp!👍 Vi kjørte ATV.

* Ta heisen opp i toppen i Hallgrimskjerka👍

* restauranten "Apotek" var tipptopp 👍

Anonymkode: 7c7a7...3c1

• Liker 1
Skrevet

Perlan, resturang som beveger seg rundt. 

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Perlan, resturang som beveger seg rundt. 

Er ikke den nedlagt? Blitt naturhistorisk museum i stedet tror jeg. Museet kan være verdt en kikk da😊

Anonymkode: 6b537...14c

Skrevet (endret)
På 21.2.2018 den 21.38, HellCat skrev:

Hei!

Vi skal besøke Island for første gang i april, 4 dager. Vi er naturglade og mat/drikkeglade. Reiser som par uten barn.

Tar gjerne i mot tips til overnatting, helst ikke over 1500,- natta, opplevelser, turarrangører  og andre tips og triks.

takk! 

Jeg har flere i min omgangskrets som har vært der. De anbefaler det på det sterkeste. Jeg er fristet av å besøke Island selv. Jeg skal kanskje fly over Island på vei til USA om noen dager. Kommer til å se om jeg ser Island fra flyet ;)

Blå laguna, og så se disse varmekilder fra jorden skal være helt fantastisk naturopplevelse. :) . Det er mange fine hoteller i Rekjavik sentrum. De anbefaler meg å bo i sentrum. Heldige dere som skal til Island :) <3 . Nyt!!!!!

Endret av Melissasolstråle
Skrevet

Vi reiste rundt på Island og bodde på fire ulike steder. Alle stedene booket vi gjennom Airbnb. Ville sett der også, i tilfelle dere ikke finner passende overnattingssted/pris hos andre nettsteder.

Min beste opplevelse i Reykjavik var en fuktig kveld/natt på Chuck Norris bar der vi ble gjent med en gjeng godt voksne overstadig berusede islandske damer som eeelsket Norge og pratet masse med meg og mannen min ute på røykehjørnet, og introduserte oss for mange artige folk. Det var gøy! :) Ellers var vi på Blå Lagune og så alt det andre obligatoriske. Helt OK, men jeg føler ikke noe behov for å dra tilbake dit.

Anonymkode: 16672...8ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...