Serèena Skrevet 13. februar 2005 #1 Del Skrevet 13. februar 2005 Hei alle sammen! Jeg har vært sammen med min samboer i snart 3 år. Å sex livet har vel vært litt opp og ned. . . Saken er den at jeg ikke har verdens største selvtillit. Å blir fryktelig usikker når vi skal ha sex. Føles nesten som om jeg skal ha sex for første gang og ikke helt vet hva jeg skal gjøre..... Har egentlig alldri hatt dette "problemet" i tidligere forhold... Jeg ønsker mer enn gjerne å gjøre det godt for han.. Men vet liksom ikke helt hvordan... Han har jo fortalt meg litt... Men der stopper det.. Greier liksom ikke helt å slippe meg løs.. Selv om jeg vil det .. Han er verdens beste både i og utenfor sengen Vil så gjerne fyre opp gnisten om noen skjønner hva jeg mener....... Er det noen som har noen forslag eller gode tips til meg? Blir veldig glad for alle innspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 13. februar 2005 #2 Del Skrevet 13. februar 2005 Hva er det som gjør at du har dårlig selvtillitt da? Hvis det kun er det som er problemet, så er det vel kanskje det du bør jobbe med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå