Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg dro til frisøren i dag.. og hun blandet kanskje litt vel mye askeblondt/ett eller annet i håret mitt for at det skulle bli kaldt nok. Så nå er håret litt blått. Hun sa det ville gå bort etter ett par vask. Men. Jeg har Googla litt og flere anbefaler sitron og balsam? Noen som har noen gode tips/kjerringråd? Det er kun litt blå/grått på noen partier. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Skogrose
Skrevet

Hør på frisøren og gi det noen vask før du begynner å eksperimentere villt på egen hånd. :)

Skrevet

Det enkle er det beste.

68f34fc124c56c003e3606c8325eef5c

Anonymkode: e9160...a8c

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Oline12 skrev:

Så jeg dro til frisøren i dag.. og hun blandet kanskje litt vel mye askeblondt/ett eller annet i håret mitt for at det skulle bli kaldt nok. Så nå er håret litt blått. Hun sa det ville gå bort etter ett par vask. Men. Jeg har Googla litt og flere anbefaler sitron og balsam? Noen som har noen gode tips/kjerringråd? Det er kun litt blå/grått på noen partier. 

Har akkurat gjort det samme...ba frisøren om en kald lysbrun farge, jeg ble lilla. Hun sa også at det ville forsvinne etter noen vask. Har akkurat hatt i litt brun fargeshampo, hjalp litt. Nå vurderer jeg å teste ut tipset om Ketchup...

Anonymkode: f6b45...280

Skrevet

Jeg ville gått tilbake og krevd å få fargen jeg har betalt for. 

Anonymkode: b6e0b...80b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har akkurat gjort det samme...ba frisøren om en kald lysbrun farge, jeg ble lilla. Hun sa også at det ville forsvinne etter noen vask. Har akkurat hatt i litt brun fargeshampo, hjalp litt. Nå vurderer jeg å teste ut tipset om Ketchup...

Anonymkode: f6b45...280

Ketchup? Den var ny 😂

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gått tilbake og krevd å få fargen jeg har betalt for. 

Anonymkode: b6e0b...80b

Jo ja.. Men vi diskuterte det og jeg var klar over at det kunne skje siden jeg var ganske mørk og hadde endel gulskjær. Det er ikke mye så jeg vil bare ha en fortgang i prosessen

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det enkle er det beste.

68f34fc124c56c003e3606c8325eef5c

Anonymkode: e9160...a8c

Jeg har så stort hode at det blir ikke pent 🤣

Skrevet

Jeg ser gjerne litt blå ut i håret når jeg skal dempe gulskjær i håret hos frisøren. Da be du bare om at de vasker med vanlig sjampo og ikke blåsjamo slik at mye av overskuddsfargen går ut og det ikke synes like godt. Jeg er ikke like blå i håret når jeg har vasket gjennom hjemme dagen etter. Da får jeg den kalde fargen uten å se blå ut. Men lurt å bruke litt lilla pigmenter en gang i uka for å vedlikeholde den kalde fargen ellers blir det gult. 

Anonymkode: 74ba3...6fc

Skrevet

Blått hår og permanent er visst mote for de over 70 år:P

Anonymkode: 274aa...1bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...