Gå til innhold

Kan en slank utrent mann som sitter i gyngestol

Anbefalte innlegg

Skrevet

vinne over en slank utrent kvinne som sitter på hoppeball?
Ja, hva mener du?

Anonymkode: 977b7...520

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs på om det er montert en dildo på hoppeballen.

Anonymkode: bd208...e3d

• Liker 1
Skrevet

:frkk:

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

vinne over en slank utrent kvinne som sitter på hoppeball?
Ja, hva mener du?

Vinne i hva? Antall gyng? Antall hopp? Kunne den store multiplikasjonstabellen utenat og baklengs? Viktig å være så spesifikk som mulig i slike spørsmål ellers koker det bare bort i usakligheter.

• Liker 1
Skrevet

..en ting til, sitter disse menneskene stille, eller rugger de litt på seg? Ser de på tv, eller er de i en treningssituasjon? Er de i en treningssituasjon vil jeg anta at kvinnen på hoppeballen har et solid psykologisk overtak, da mannen i gyngestolen vil være malplassert og se fryktelig tåpelig ut. Det til tross for at både gymsal og gyngestol i starten ser ut til å ha noe felles.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Lutetium 71 skrev:

Vinne i hva? Antall gyng? Antall hopp? Kunne den store multiplikasjonstabellen utenat og baklengs? Viktig å være så spesifikk som mulig i slike spørsmål ellers koker det bare bort i usakligheter.

Åh, det glemte jeg å skrive. Hvem av de vinner i rævkrok? Mannen gynger hele dagen og kvinnen sitter og humper på hoppeballen hele dagen. Hvem av de vil være best "trent" til å kunne vinne i rævkrok?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åh, det glemte jeg å skrive. Hvem av de vinner i rævkrok? Mannen gynger hele dagen og kvinnen sitter og humper på hoppeballen hele dagen. Hvem av de vil være best "trent" til å kunne vinne i rævkrok?

Kvinnen vinner. Både fordi mannen sannsynligvis er en utgammel spjæling som ikke gjør noen annet enn å gynge i gyngestolen sin og lese avisa, mens kvinnen nok er betydelig yngre og har en dragning også mot hoppeballene i treningssentre og gymsaler. Kvinnen er dermed betydelig bedre trent (svært få treningssentre er utstyrt med gyngestoler).

Kort sagt: Mannen har ikke nubbesjans.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg skrev. Det kommer helt an på om det er montert en dildo på hoppeballen. I så tilfelle er kvinnen utslitt av orgasmene og dermed lett match for den gamle gubben i gyngestolen.

Anonymkode: bd208...e3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...