AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #1 Skrevet 21. februar 2018 Dette med at vi får forskjellige behov ettersom hvilken alder vi er i. Når jeg var barn var det en ting som var viktig, i ungdommen var det utseendet, masse overfladiskehetm festing, å være kul and the list goes, 20 årene litt det samme, nå 26 år og føler ikke helt jeg holder alderen...altså, at jeg er yngre mentalt, da jeg ikke har begynt å tenke på familie eller noe slik. Men nå har jeg angst for , herregud, hvem er jeg når jeg er 30? 36, 45 og eldre??? Forelsket har jeg egentlig vært hele livet også. Men gjorde aldri noe med de da jeg har tenkt at "jeg er så ung at dette er ikke mannen jeg ender opp med likevel". Jeg er også redd for hvem andre er om noen år.. hmm. jeg har forandret syn på masse ting, ting jeg har hatt fordommer mot, fordi livet har bevist ting. Noen med innspill? Anonymkode: 598e4...3e3
Gjest N-Nøff Skrevet 22. februar 2018 #2 Skrevet 22. februar 2018 Ta det rolig, du. Familie er ikke for alle og ja, du virker absolutt umoden. Jeg er ett år eldre enn deg Og tenker helt annerledes, folk er bare forskjellige! Javel, så er du opptatt av ting som yngre er opptatt av. Hva så? Kanskje det ikke er livet for deg, å vokse opp og bli moden. Eller stifte familie. Du skal ikke tvinge deg til sånt bare fordi at andre på din alder er "der" i livet Og hvis det er noen trøst så er de fleste jeg vet om, på vår alder, akkurat sånn som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå