Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #1 Del Skrevet 13. februar 2005 Nå begynner jeg snart å bli irritert. 4 ganger i livet mitt har jeg blitt dumpet etter forholdsvis lange forhold. Og dei 3 siste viste det seg at jeg ble dumpet til fordel for en annen kvinner. Nå skal det jo nevnes at jeg er mann da. Alså x'damene har skiftet beite, blitt lesbisk. Hva gjør jeg da galt, dette er faktisk helt utrolig at det skal være mulig. Noen andre menn som har blitt dumpet til fordel for at dama har funnet seg ny dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 13. februar 2005 #2 Del Skrevet 13. februar 2005 Nå begynner jeg snart å bli irritert. 4 ganger i livet mitt har jeg blitt dumpet etter forholdsvis lange forhold. Og dei 3 siste viste det seg at jeg ble dumpet til fordel for en annen kvinner. Nå skal det jo nevnes at jeg er mann da. Alså x'damene har skiftet beite, blitt lesbisk. Hva gjør jeg da galt, dette er faktisk helt utrolig at det skal være mulig. Noen andre menn som har blitt dumpet til fordel for at dama har funnet seg ny dame? Kvinner avslutter omtrent 90 % av alle forhold, så det er nok ikke noe galt med deg. Men du alltids forbedre deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 14. februar 2005 #3 Del Skrevet 14. februar 2005 Hmmm... kanskje du faller for feil type damer? Hvis de du liker har kort hår, muskuløs kroppsbygning, er mørke i røsten, konstant går i bukse, drikker ølglasset tomt i én sup... og kjører traktor, så kan det hende du er statistisk høyt utsatt for dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 14. februar 2005 #4 Del Skrevet 14. februar 2005 kanskje du faller for feil type damer? Problemet ligger i at han ikke vet hvordan han skal holde kvinnenes tiltrekning til han oppe over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 14. februar 2005 #5 Del Skrevet 14. februar 2005 Eller kanskje dette ikke er et seriøst innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #6 Del Skrevet 14. februar 2005 Tror ikke dette er et seriøst innlegg nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. februar 2005 #7 Del Skrevet 14. februar 2005 Altså... De fleste blir som regel blir dumpa før eller siden, fram til de finner et forhold som varer. sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. februar 2005 #8 Del Skrevet 15. februar 2005 Forslår at trådstarter konsulterer Valentino pr. PM, så skal du se det blir andre boller, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå