Gå til innhold

Forsikring ved å bestille hjelp ved flytting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, i forbindelse med flytting av en stor ting fra en leilighet til en annen så 

har jeg behov for hjelp. Tenker da å leie inn noen folk som kan flytte denne store tingen. Hva

hvis noe skjer under flyttingen, altså at ting blir ødelagt, kan jeg da få igjen noe? 

Verdien av den store tingen som skal flyttes er ihvertfall 4000 kroner og flyttejobben koster 1800-2000 kroner. 

Anonymkode: 2e4da...b70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn med å lese betingelsene på innboforsikringen din. Dernest lontakter du selskapet ditt. 

Anonymkode: e3695...e08

Skrevet
På 22.2.2018 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Begynn med å lese betingelsene på innboforsikringen din. Dernest lontakter du selskapet ditt. 

Anonymkode: e3695...e08

Det er vel ingen innboforsikringer som dekker transportskade ved flytting? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen innboforsikringer som dekker transportskade ved flytting? 

Min gjør det, har forsikring i Gjensidige.

Anonymkode: 4f1e8...ae4

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min gjør det, har forsikring i Gjensidige.

Anonymkode: 4f1e8...ae4

Takk for tilbakemelding :) Hvilke flere innboforsikringer dekker transportuhell mellom to hus? 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tilbakemelding :) Hvilke flere innboforsikringer dekker transportuhell mellom to hus? 

Siden det er du som skal flytte så bør du sjekke hva din innboforsikring har som vilkår, og hva som dekkes. 

Det er mer hjelpsomt for deg i din situasjon enn at alle vi andre sjekker hva vi har i våre innboforsikringer.

• Liker 2
Skrevet

Kollektiv hjemforsikring gjennom LO dekker flytting.

Anonymkode: 91c4e...149

Skrevet
På 25.2.2018 den 17.23, Mis(s)Understood skrev:

Siden det er du som skal flytte så bør du sjekke hva din innboforsikring har som vilkår, og hva som dekkes. 

Det er mer hjelpsomt for deg i din situasjon enn at alle vi andre sjekker hva vi har i våre innboforsikringer.

Har ikke valgt innboforsikring enda, så det er derfor jeg lurer. Bortsett fra LO sin forsikring og Gjensidige, hvem flere

forsikringer har transportforsikring? 

AnonymBruker
Skrevet
På 28.2.2018 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Har ikke valgt innboforsikring enda, så det er derfor jeg lurer. Bortsett fra LO sin forsikring og Gjensidige, hvem flere

forsikringer har transportforsikring? 

Noen innspill her? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du leier et profesjonelt flyttebyrå tilbyr de som regel forsikring som gjelder fra de bærer tingene dine ut og til de er på plass i ny leilighet.

Anonymkode: 65889...37d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...