Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg vurderer å ta kurs som negletekniker ved Tone Lise Akademiet. Men lurer litt på hvordan markedet for dette er? Er det noen fremtid, eller er det på vei til å dø ut? Eventuelt hvilke andre studier/kurs kan man kombinere med neglekurset hvis man vil drive for seg selv?

Anonymkode: f012e...72e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på. Tenker ikke på sånn kort kurs, men de som går over et halvt år.

Anonymkode: 1bc77...a6f

Skrevet

Negletekniker 😂 Hvem i alle dager har funnet på denne tittelen? Hva blir det neste, kebabtekniker?

Anonymkode: f4562...64e

• Liker 3
Skrevet

Et halvt år er et kort kurs....

Anonymkode: 7258b...12f

Skrevet

Kjenner en som utdannet seg der i et halvt år. Hun fant jobb, men det var ofte deltid eller ikke fast. Hun byttet jobb 2-3 ganger før hun fikk fast heltid. Det er derfor mange heller bestemmer og åpne sin egen salong fordi da kan man både bestemmer hvor mye man vil jobbe og har stabil inntekt.

Anonymkode: eca02...53d

Skrevet

Hva gjør en negletekniker?

Skrevet

Jeg tenker det er marked for det. Jenter blir mer og mer opptatt av overfladiske ting, og så lenge "alle" store bloggere forteller om de nye neglene sine og hvor viktig det er annenhver uke er det bra marked for det

Anonymkode: 39b63...c4f

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Trur det er på inn, i hvertfall på sosiale media 😊 men trur det er vanskelig å leve av aleine, speilet på små steder 

Anonymkode: 42f87...a1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...