AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #1 Skrevet 21. februar 2018 Jeg trives best når jeg jobber alene, evt. med kunder/pasienter. Anonymkode: 7725c...e02
Gjøksuppe Skrevet 21. februar 2018 #2 Skrevet 21. februar 2018 Alt fra håndverkeryrker, til psykolog til IT. Så lenge du ønsker å drive for deg selv, om du vil være ansatt og jobbe hjemmefra står du ikke like fritt.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Skrevet 21. februar 2018 Jeg studerte IT, og kan jobbe hjemme så ofte jeg vil selv om jeg jobber i et firma og ikke driver for meg selv. Jeg kunne jobbet fra senga hver dag om jeg ønsket. Jeg liker dog å være på jobb og sammen med kolleger, så prøver å begrense antall "hjemmekontor"-dager til de dagene jeg virkelig ikke orker/klarer å stå opp klokka 6. Jeg tror folk generelt har godt av å omgås kolleger, og trives bedre med det. Jeg lider av sosial angst, så når jeg fikk vite om muligheten for hjemmekontor tenkte jeg at jeg maks kom til å møte opp på jobb én gang i uken, men mye kan forandre seg etterhvert som du blir komfortabel med kollegene dine og innser hvor mye hjelp og innsikt de kan gi deg. Anonymkode: c84a9...cfe 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #4 Skrevet 21. februar 2018 Prostituert? Anonymkode: 46306...73e
Gjest Linaria Skrevet 22. februar 2018 #5 Skrevet 22. februar 2018 Jeg studerer til oversetter, og tenker å jobbe mest freelance. Er ikke spesielt godt betalt, men man får mye frihet og kan jobbe fra hvor man ønsker, noe som var svært viktig for meg.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #6 Skrevet 24. februar 2018 Hvordan er det for jurister? Anonymkode: 63682...93b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #7 Skrevet 24. februar 2018 Har du plass hjemme til det så kan du jo drive diverse former for terapi. Vet om folk så har hudpleie salong hjemme, fotterapi. Soneterapi. Diverse alternative ting. Psykologpraksiss. Kunst og håndtverk av forskjellige typer. Anonymkode: b5992...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå